Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Noen ganger tror jeg virkelig ikke svigermor bryr seg noen ting om at hun skal bli bestemor. Vi leier 2 etasje hos henne, så ser henne relativt ofte, men hun kommer ALDRI med noen spørsmål eller har lyst til å snakke om graviditeten min.. Da vi hadde vært på ultralyd og kom kjempeglade for å fortelle hvordan det gikk fikk vi bare kommetaren : "hva så?".. Da jeg spurte om hun ville se på sengen vi hadde kjøpt hadde hun ikke tid, hun kom senere med en dum unnskyldning om at hun trodde det var gjesteseng vi hadde kjøpt.. Den eneste gangen hun har virket det minste lille interessert var da hun hadde en venninne på besøk som var superentusiastisk og spurte masse om barnet, da var hun veldig "fake" entusiatisk hun også.. Hun har ikke kjøpt eller gitt oss en eneste lille ting til babyen. Ikke det at jeg mener at hunskal det, men min mamma kommer ofte med småting, en sparkebukse her og en bamse der, bare fordi hun ikke kunne dy seg.. Er det jeg som er helt teit og overreagerer, eller har jeg rett i å bli ganske lei meg?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Min eks svigers var sånn i hele graviditeten, men det forandret seg da barnet kom. De har sagt i ettertid at de er litt sånn som ikke klarer å ta det innover seg, de var jo glade,men ingen gaver. De ville heller komme med gavene når barnet var født. Og jeg ser jo den. Men der og da gjorde nok hormonene mine meg litt sår, fordi min egen familie kom med gaver og viste mye entusiasme!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 2. august 2010 #3 Skrevet 2. august 2010 Ikke alle er like intressert under graviditeten men blir kjempe entusiastiske når barnet kommer til verden. Ikke døm henne for dette, bare vent å se hvordan hun blir med tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå