Gå til innhold

Skulle bestille flybilletter

Anbefalte innlegg

Skrevet

da jeg akkurat har fått vite tidspunktet for studiestart...

Så kødder denne sasbraathens siden med meg...

oppgitt nå ja

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Supersaver.no der finner du de rimeligste billettene! Selv om du reiser med Sas så kan denne siden være rimeligere, sparte engang 570 kroner t/r på og bestille her og da reiste jeg med Sas, men da ble prisen høyere hos sas på deres sider!

Skrevet

Siden kom opp, var sikkert mange inne på siden eller noe... supersaver, går det når jeg må reise med widerøe og?

Men har forøvrig bestillt billetter nå. Ble ikke dyrt, men kunne sikkert blitt mye dyrere dersom jeg hadde ventet 1 uke eller 2.

Skrevet

Supersaver formidler biletter til alle flyselskap, enten det er wideroe, sas, lufthansa etc... Kunne sikkert betalt enda mindre om du bestilte billettene der!

Skrevet

Var å sjekket der. Hadde måtte betalt 120 kr mer ved å bestille der faktisk enn på den måten jeg gjorde det på. I tillegg måtte jeg startet 6 timer tidligere hjemmefra.

Men jeg måtte dele opp strekningene for å få det til den prisen jeg gjorde, reiser en strekning på søndagskvelden, og en strekning mandags morgen.

Samme når jeg skal tilbake, en strekning fredags kvelden og en strekning lørdags morgen. Hadde blitt det samme om jeg hadde bestillt på supersaver, men hadde måtte startet tidligere og vært hjemme senere.

Men den fungerer nok greit til mange andre strekninger, så takk for tipset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...