*betty*spaghetti* Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Når jeg gikk gravid første gang var det så fint og flott.... Lengtet så sårt etter denne graviditeten,fordi jeg elsket å gå gravid sist. Men nå er det nesten slik at jeg kunne adoptert eller bare fått barnet med storken... har hatt ekstreme mage smerter i snart 17 uker (rie lingnende smerter) Har begynt og spy, har spydd de siste 14 dagene i et strekk... Jeg tror ikke jeg vet hvordan det er og være gravid egentlig, har alltid sagt at graviditet er ingen sykdom kun en tilstand.... Men skjønner at man kan bli omtrent døden nær av å gå gravid, å nå er jeg 17 uker på vei og ingen ting har gitt seg enda... BLÆÆÆÆÆÆÆ
ღBellღ&gulletღ Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Huff....men ingen graviditeter er like....desverre. Jeg vil også bli gravid igjen og selvfølgelig ha samme svangerskapet som sist...det var ikke alt for mange plager. Men det har jeg jo ingen garanti for desverre Kjenner ei som fødte sitt første barn, og ja hun kunne føde mange...det å føde var jo ingen sak og fødelen gikk raskt....etter nr 2 sa hun ALDRI MER!!! Det vat jo SÅÅÅ vondt!!! Men om litt er alle vondter glemt og du husker bare det rosen røde.... sånn er vi mennesker ganske fint anlagt, vi kan glemme : )
*betty*spaghetti* Skrevet 2. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2010 Venninnen din høres faktisk ut som meg, men alt var så enkelt sist... kjente liv i magen, det var det under graviditeten, hadde en fødsel med ikke så altfor vonde rier i 2 timer... (eller kanskje en sannhet idet du sier at man glemmer?) Jeg har i hvertfall våknet litt opp, og tenker selvom alt var enkelt engang så er trenger det ikke være slik andre gang.... Nå blir jeg nesten litt engstelig for at jeg skal få en fødsel på 14t og et hell uten like... :S Men men det går nok bra!
Gjest thricane Skrevet 2. august 2010 #4 Skrevet 2. august 2010 føler med deg, har selv to ganske kjipe svangerskap bak meg. vanligvis er jeg i full fres, jobber fullt og fikser familielivet uten større problemer, våkennetter går til ei viss grense helt fint og kan jobbe lange dager. men som gravid orker jeg ingeting, spyr av minste anstrengelse og føler meg bare elendig. har hatt 39 i feber, 178 i crp og innlagt på sykehus, og følt meg i bedre form enn da jeg var gravid. skjønner godt at du føler det er kjipt, spesielt når du i tillegg vet at det ikke trenger å være sånn.
lille sprelle Skrevet 2. august 2010 #5 Skrevet 2. august 2010 det å være gravid er en tilstand, men den kan gjøre deg syk selv ble jeg sykmeldt i uke 5 pga kvalme, hadde en sykehusinnleggelse underveis og lå tilsammen 4 uker på sh i forbindelse med fødsel.... La oss håpe at det gir seg så fort som mulig for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå