Gå til innhold

vær så snild å les dette

Anbefalte innlegg

Skrevet

han "fridde" til meg for 2-3 år siden i fylla da jeg spurte på kødd : når har du tenkt å fri til meg da? det ble ikke noe romantisk akkurat. Dro så stad å kjøpte ringer, tredde de på og ferdig med det. har fortalt han at jeg har hatt litt problemer med måten det ble gjort på, føler at det var jeg som oppfordret ham til å fri. Vi har fått to unger etter dette og har det bra ilag, han er flink ellers til å kjøpe blomster til meg osv. men akkurat denne forlovelses-greia har vært dårlig. for et år siden var jeg så uheldig å miste ringen min på arbeid, hadde ingen sterke følelser rundt det å miste den. jeg elsker mannen min, men ringen har igrunn aldri betydd noenting. Han kjøpte en ny ring til meg for noen dager siden, og til tross for at han vet sååå godt at jeg håper på at det skal være litt romantisk så gir han meg bare ringen på kjøpesenteret og ferdig med det. ikke et kyss, eller blikk eller noen ting.. ingen følelser i det liksom. jeg klarte å holde meg en stund, men til slutt begynte jeg bare å gråte, fikk en sånn ekkel klump i magen. følte at ved å begynne å gråte så ville jeg ødelegge enda mer. så nå sitter jeg her med ringen på fingeren i gjen.. og når vi har kranglet eller vært uenige så kommer dette snikende innpå meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man kan ikke tvinge noen til å være romantiske. Skjønner at det er leit, men er jo ikke noe du kan gjøre med det. Vær heller glad for ringen han har kjøpt, og at dere faktisk har det bra sammen..

Skrevet

må bare legge til at jeg absolutt ikke er noen prinsesse-type som må ha det sånn og sånn, skulle bare ønske at han ville gjøre det litt "skikkelig" ,har grått over dette flere ganger, og han sier han er enig med meg, og at han skal finne på noe, men ingenting skjer. Ikke har jeg lyst at han skal finne på noe heller siden jeg har bedt han om å gjøre det og føler rett og slett jeg har mast på han:(

Skrevet

Du er glad i drama og problemer?

Så lenge dere har det bra sammen spiller det vel liten rolle om han ikke er flink på romantiske film-øyeblikk. Veldig få mennesker er det. Han synes sikkert ikke det er noe fint eller romantisk i at du allerede har bestemt hvordan overrekkelsen av ringen skal være.. Skjønner godt at han ikke får det til når du tydeligvis har skyhøye forventninger til et bestemt øyeblikk, og han kanskje er litt mer jordnær.

Skrevet

Slutt å se på romantiske filmer, menn er sjelden slik... ;))

Mannen er sammen med DEG, han er frivillig forlovet med DEG og han har barn med DEG !!

Siden ringen betyr så utrolig lite for deg, så kan hende du bør se litt nærmere på dine egne motiv....

Skrevet

de eneste forventningene jeg har er at det skal være et øyeblikk som jeg kan tenke tilbake på med glede, at det skal være et godt minne liksom. en stund som har betydd noe, eller en stun der vi faktisk tenker litt over hva det betyr å forlove seg . Har ellers ingen forventninger

hi.

Skrevet

jeg forstår ihvertfall hva du føler. kan tenke meg selv om jeg var i dine sko. men ja ver glad dere har det godt sammen,mangen som sliter !

Skrevet

Du? Vi bor ikke i amerika...

Jeg forstår det på en måte, men føler også du henger deg opp i dette fordi det er noe å henge seg opp i...hvis du skjønner.

For å si det sånn.. Min mann måtte fortelle meg når vi hadde ett års-jubileum for forlovelsen...det huska ikke jeg?! Han fridde sikkert 100 ganger til meg, også orka jeg ikke mere mas, og sa bare ja. Det er ikke forlovelsen som betyr noe?? Forlovelse er jo et løfte om at den personen skal man gifte seg med...er det ikke bryllup og ekteskapet som skal gi sånne minner du lengter etter da?

Jeg har ingen minner i det hele tatt fra "forlovelsen". Husker vi kjøpte ringer og at vi satte dem på, men det var ikke noe romantisk eller planlagt over det. Men, vi ville ikke forlove oss før vi ville gifte oss, så noen dager etter jubileumet så giftet vi oss. Forlovelsen var bare et steg av prosessen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...