Gå til innhold

Kan det være starten?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet kl. 7 i dag tidig, måtte på do (som vanlig).

Når jeg tørket meg kom det litt lyse brunt slim på papiret..

Fikk ikke sove igjen etter dette, var så spent på å kjenne noe.

Kjente det kom noen tak med litt sterke mensmurringer. Ca en 20 min mellomrom, men de varte ikke så lenge. Kanskje 30 sekunder. Nå har jeg ikke kjent noe på en stund. Har forresten 5 dager igjen til termin.. 7 august.

Tror dere det kan være noe på gang??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten sånn det startet med meg, fødte under 8 timer senere.

Lykke til.

Skrevet

Oj, så spennende.. Men tenker litt negativt nå da siden jeg ikke kjenner noe mer. Håper det kommer igjen :)

Er førstegangs så aner jo ikke hva jeg skal kjenne heller..

HI

Skrevet

10:15 her.

Jeg var annengangs med tvillinger.

Første gangen tok 20 timer, med litt opphold som du beskriver.

Jeg hadde to drømme fødsler, håper du og får det.

 

Skrevet

Da krysser jeg fingra for at jeg kjenner noe igjen snart :) Håper håper!

Jeg har jo hatt litt murringer og nedpress de siste ukene. Men ikke slik som jeg hadde i dag tidlig. Kjente det først bare i ryggen, men så kom det nederst i magen også.

HI

Skrevet

Kan man gå mange timer/dager med svake rier?

Jeg vet ikke om det er rier jeg har, men det kommer tak innimellom som varer bare noen sekunder. Ligner på menssmerter. Kan dette være rier?

Skrevet

Høres ut som rier.

Kan ha de rimelig lenge.

Men, ring føden og hør hva de sier.

Skrevet

Nå kommer de oftere, ikke vonde, kanskje litt vondere enn før i dag. Men de varer veldig kort.. Toppen 10 sekunder liksom så blir de borte igjen. Grunn til å ringe føden da synes dere? siden de varer så kort. Usikker jeg..

Skrevet

Sånn var det for meg (8 dager før termin). Begynte med litt blod på papiret, hypping løping på do for bimmelim og bommelom, hehe, og så kom det ryggsmerter som ikke forsvant.

4 timer senere som hun til verden:)

 

Ønsker deg masse lykke til, hipphipphurra!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...