Gå til innhold

HJELP! Bryllup, stor mage og ingen kjole!!


Mamma'n og englebaby'n

Anbefalte innlegg

Skal i bryllup til ei venninne første helga i september - og lurer på hvor i all verden jeg kan finne meg en kjole som jeg får dratt over magen 2 mnd før termin.. Noen som har peiling? Interessert i å sjekke ut både butikker, evt. utleie og nettbutikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor fin skal den være? Vet at på H&M og Cubus har de lange kjoler med stropper som det er sånn vaffelsøm i livet på, da passer de fint selv om man har svær mage.

 

Jeg brukte det i bryllup for 3 uker siden og jeg er ganske svær allerede :)

 

Så kan du jo kjøpe en fin kort bolero å ha til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på VEROMODA i bogstaveien i går, og fant en kjempe søt lys lilla (de hadde mange farger) kjole. Litt sommerlig, halterneck kjole. Jeg skal bruke den på reunien i helgen, da den kan pyntes opp og ned.

Lykke til:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt kjole fra mamastore.com (happymum-kolleksjonen). Er kjempefornøyd, brukte den i bryllup da jeg var 24 uker på vei, og skal bruke den igjen i selskap når jeg er 30 uker på vei. Det var litt styr, fordi det ble toll og moms på pakken siden det var bestilt fra svensk nettside, men likevel ble prisen grei :) Ellers har de mye fint fra mama-licious på www.linuslotta.com eller www.nelly.com.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips! Hvilken kjøpte du? Og hvordan var størrelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Victoria of Sweeden, Frognerveien 2 Oslo. One size! Jeg har også termin i november og skal i 2 brylluper i høst. Fant flere flotte kjoler og mye annet som passer til store mager!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...