chicka_85. Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 er i uke 7 nå, kaster opp ihvertfall 2 ganger om dagen og er konstant kvalm! er så sliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiten..... Det virker som om det er bare magesyre som kommer opp, så jeg svir av meg halsen i samme slengen!! Virker som om kvalmen blir verre og verre... kan noen si meg når jeg når toppen av kvalmen og det begynner å gi seg??
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Er du heldig, så sies det jo at kvalmen skal avta rundt uke 12-14. Men dette er jo svært individuelt og ingen fasit på dette I verste fall har du det hele svangerskapet...som meg :/ Har du prøvd f.eks Gaviscon? Det smaker grusomt, men hjalp iallefall godt på meg da jeg hadde de verste sure oppstøtene. God bedring!
chicka_85. Skrevet 2. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2010 ja tar gaviscon.. stakkars deg, hørtes ut som et tøft svangerskap... håper inderlig det gir seg snart..! er så lei!
magica fra tryll Skrevet 2. august 2010 #4 Skrevet 2. august 2010 Anbefaler alle på det sterkeste å prøve akupunktur! Ga ihvertfall meg et nytt liv!! Jeg har gjort det i 2 av mine 5 svangerskap og merket STOR forskjell... Lykke til!
Jenny251210 Skrevet 2. august 2010 #5 Skrevet 2. august 2010 Jeg er 18 uker på vei og fremdeles kvalm. Men slutta å kaste opp rundt uke 12.
GogJSpentNå Skrevet 2. august 2010 #6 Skrevet 2. august 2010 Jeg begynnte å kaste opp i uke 4 og sluttet i uke 20, når jeg var gravid første gangen, nå er jeg 6+4 og kun litt kvalm av og til, så håper dette svangerskapet går bedre.. Har desverre ingen gode råd, jeg prøvde alt mulig uten at noe funket. Lykke til og håper det gir seg snart..
chicka_85. Skrevet 2. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2010 har bestilt meg time til akupunktur nå! satser på at det hjelper=)
Jojo81*snartmammaigjen* Skrevet 2. august 2010 #8 Skrevet 2. august 2010 Jeg lurte på det samme, helt til jeg nettopp kreka meg bort på apoteket og kjøpte akupressurarmbånd. Jeg er 6+1, og har kasta opp i nesten ei uke, og har vært konstant kvalm, til og med om natta. Men nå har jeg altså hatt på meg disse armbåndene i en liten halvtime, og jeg føler meg nesten helt fin! Helt utrolig! Det eneste som sitter igjen er følelsen av utmattelse og smertene i muskler som man kun bruker når man kaster opp... Om et par dager er det sikkert helt borte Armbåndene er enkle i bruk, og kan brukes hele tida. De kan vaskes, og ikke er de dyre heller. Jeg betalte 111,- på tilbud på vitus apotek. Så hvis det ikke funker, så er det nå ikke store summen. Jeg er forøvrig relativt skeptisk til slike ting, men dette funka ihvertfall for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå