Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Har fulgt litt med på konkurransen, og det forundrer meg at hun Christine fra Narvik har ledet hele veien. Hun har jo hatt et altfor godt fortrinn fordi hun er en kjent blogger. Bare jeg som synes det hadde vært himla kjedelig om en som både har hytte, hus, ny bil, gantklær og perleøredobber skulle vinne 250 000kr fremfor en som faktisk virkelig trenger det? Er vel det konkurransen er ment som? Hun som ligger på 1plass nå, må vel være mer en verdig vinner? Alenemor som vil kjempe for å beholde huset sitt?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Kunne ikke fått sagt meg mer enig, dessverre har hun Christine fått noen stemmer fra meg, men nå er det Erna fra Alta jeg stemmer på, slik at hun kan beholde huset!:-) Dessuten er familien til Christine ganske godt økonomisk stilt, moren står oppført med ca 10 millioner i formue og jeg har hørt rykter om at hun finansierer i alle fall deler av butikken Celines Hus som Christine skal åpne om 2 uker!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #3 Skrevet 2. august 2010 Helt enig, er det noen som absolutt ikke" trenger "de pengene, eller MINST av finalistene, så er det Christine. Misforstå meg rett, jeg elsker bloggen hennes, og synes hun er nydelig. Men hun er rett og slett ikke en verdig vinner av konkurransen. Heie Erna!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #4 Skrevet 2. august 2010 ser avisene og er med på å heie christine frem. http://www.side2.no/livsstil/article2949937.ece
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #5 Skrevet 2. august 2010 Det side2 oppslaget har hun nok fått fordi hun blogger for dem
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #6 Skrevet 2. august 2010 Prøvde å melde oss på innledningskonkurransen, hvor man kunne vinne et boligsalg. Passet perfekt i og med at vi skulle selge boligen vår på det tidspunktet. En skulle beskrive på 160 tegn hvorfor akkurat vår bolig fortjente å vinne. Kreativitet skulle visstnok premieres... Jaha... Den som vant var et eller annet med "Idyllisk, men likevel sentrumsnært" eller noe i den duren... Kreativt??!?!?!?! ...og vi som vridde hjernen vår rundt for å skrive noe artig... Dårlig med kred... Husker ikke hva vi skrev. Ble så irritert at jeg slettet dokumentet mitt! Ikke fordi vi ikke vant, men fordi vinneren var så uendelig LITE kreativ!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå