Gå til innhold

Er det for sent nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har havnet i en litt kjip situasjon. Er blitt forelsket i en god venn av meg, som jeg har kjent i underkant av 1 år. Han har vært interessert i en annen dame da jeg traff han, men det var ikke gjensidig. I det siste så har vi tatt opp kontakten veldig, og prata på msn/kamera hver dag. Han er utrolig hyggelig fyr, og kjempesnill med ungene mine (vi brukte å treffes for en kopp kaffe eller to, gå et par turer osv som venner).

Jeg fortalte ham at jeg likte ham godt og ville be ham med ut, men ikke ville det da han var interessert i ei annen. Har vært støttende hele tiden, og ba ham om å ikke henge med hodet fordi det ikke var gjensidig, og heller prøve igjen der.

I foregårs så kom det frem i samtalen at han har hintet flere ganger om at han likte meg, han sa at han synes jeg var helt nydelig, tøff, flink osv osv osv... Og han har fortalt i det siste at han er på god veg mot å komme over den ubesvarte forelskelsen i den andre damen. Da han fortalte det i foregårs, så sa jeg ikke noe spesielt, siden jeg ble såret flere ganger før ved å fortelle tidlig at jeg liker noen.

Så, i går var han for første gang på besøk hos den damen som han før har vært forelsket i, var kort på nett og tok ikke en gang telefonen da jeg ringte. Tyder jo på at de to har funnet hverandre, og han vet ikke en gang hva jeg føler (uten å være sikker på at de har hatt en date da).

Er det for sent nå å si at jeg er forelsket i ham? Han kan da jo ikke regnes som opptatt enda, men likevel, hvis de to har funnet tonen, så blir dem jo sammen siden han har vært forelsket i henne siden januar... Uff! Noen tips?

Får ikke sove og bare gråter. Man vet virkelig ikke hva man har eller har mulighet til å få før det glipper ut av hendene på deg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. han er nok bare veldig usikker nå hvis muligens denne andre dama har vist interesse. men du har jo allerede fortalt ham at du likte han godt og ville be ut.. :)

Skrevet

For meg virker det som om han nøyde seg med nummer 2 (deg) fordi nummer 1 ikke gjengeldte følelsene hans. Men nå er hun andre interessert, da glemte han fort deg. Sorry, vet at det svir, men av det lille du forteller er det sånn det virker for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...