Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #3 Skrevet 1. august 2010 jeg er 178 cm, og bruker hæler, ja:-D men ikke veldig høye, maks 3 cm, tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #4 Skrevet 1. august 2010 Bruker høyhelte til fest men aldri til hverdags.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #5 Skrevet 1. august 2010 Er 178 og synest jeg er høy nok, så ingen hæler her
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #6 Skrevet 1. august 2010 Jeg er 1.77 og bruker høye sko. Både til hverdag og til fest.. Alt fra pumps til støvletter.. Variere veldig på høyden, men 7-8 cm er vel noen av støvlettene og pumpsene.. Likte ikke å gå i høye heler når jeg var yngre, (15-18 år) men etterhvert som jeg ble tryggere på meg selv så var det ikke noe problem lenger. Er så mange lekre sko med hel på, og de vil jeg å kunne gå med! Nå når jeg er 33 uker på vei så er det ikke like mye heler ute å går, men jeg savner det! Så blir en gang i blandt nå å, men ikke så lenge av gangen da bekkenet tar kvelden:( Men gleder meg til det er på tide å finne de frem igjen på ordentlig! Til hverdag og fest:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå