Esther30 Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Noen som har erfaring med denne vogna, både bagdelen og sittedelen! Negativt og positivt! Tenker bruk av denne fra nyfødt og ut vognperioden! Ikke lett å velge vogn i denne vognjungelen! Så fint å få tips og råd!
Miss Snow Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Har den ikke nå, men har den snart! Har fått den veldig, veldig anbefalt av flere, i tillegg til at jeg har trilla en del med den for andres barn og syns den virker god. Det jeg har blitt fortalt er at den er lett å manøvrere og har god plass i bagdelen. I tillegg syns jeg det er veldig greit å kunne bruke den samme vogna hele veien, og ikke måtte styre med å kjøpe ny når barnet skal begynne å sitte. Har hørt at den kurven som er under vogna er litt vanskelig å komme til, men det ser jeg ikke på som noe stort problem
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 2. august 2010 #3 Skrevet 2. august 2010 Vi var i det store og hele ganske fornøyd med vognen! Positivt: STOR bag - lett vogn. God plass til vognen i bil. Negativt: Kan lett velte (sportsvogndelen), sportsvogndelen kan ikke snues mot den som kjører.
togutter-08og10 Skrevet 2. august 2010 #4 Skrevet 2. august 2010 Det eneste negative jeg kommer på er at sportsvogndelen ikke er vendbar, men om det er et "problem" eller ikke er jo opp til den enkelte. Litt avhengige av når de skal over i sportsvdelen også. Er babyen født midt på sommeren og må bytte på vinteren er jeg ikke så tilhenger av det- da er det kaldt og de får kald vind mot seg. Er babyen født på senhøsten og vinteren bytter de til sportsvdel på sommeren da det er varmere. Bare noe du må vurdere.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 2. august 2010 #5 Skrevet 2. august 2010 Vi har denne vogna og jeg er veldig fornøyd med den. Gutten vår vart født i juli og siden han var en stor gutt allerede fra fødsel, så vokste han ut av vognbagen i desember. Da var det rett og slett ikke plass til vognpose og baby i bagen uten at han måtte ligge med beina bøyde. Så byttet til sittedelen etter nyttår. Ble ikke til at vi brukte vogna så mye da siden det var så veldig kaldt en stund framover da. Vogna er ganske åpen, så det blåser jo rett inn. Men har funnet ut at de selger stormtrekk her, og det skulle jeg ønske jeg hadde da: http://www.lilleprinsen.no/product/567048/TFK_Stormtrekk-fotpose-sort-for-Joggster-III-Twist.html Positivt: * Lett vognbag som er grei å bære med seg babyen i (vi bor i 4 etg) * Lett vogn å trille * Stor vognbag * Stor handlekurv under * Stor og romslig sittedel Negativt: * Vanskelig å komme til i handlekurven under når babyen ligger i vogna. * At sittedelen er vendt fra deg (men er jo plastluke i kalesjen, så man ser jo babyen likevel) Den tar litt plass i bilen når man har vognbagen på. Da må vognbagen tas av og understellet og bagen settes inn i bilen hver for seg. Tar heldigvs mindre plass når sittedelen er på. Alt i alt er jeg fornøyd med vårt valg. Håper du blir det også
smiley81 Skrevet 2. august 2010 #6 Skrevet 2. august 2010 Jeg har en slik og er veldig fornøyd. Super og lett å trille. Stor dypbag for den slags vogn.
Miss Snow Skrevet 4. august 2010 #7 Skrevet 4. august 2010 Grunnen til at det ikke er mulig å ha sportsvogndelen mot seg er fordi den blir for ustødig av det. Det er flere vogner som har slutta med å ha vendbar sportsvogndel fordi de veldig lett tipper om sportsvogndelen er rettet mot en. I tillegg syns jo mange barn at det er mer spennende å se på verden, enn bare på den som triller
Esther30 Skrevet 5. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 5. august 2010 Tusen takk for mange svar! Nå er TFK vogn bestillt, gleder meg til å få den om en ukes tid!:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå