Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 jeg trenger råd som virker! Jeg blir mer og mer hormonell for hver måned som går, og nå har jeg faktisk pms nesten i to uker hver måned. Det er så ille! Jeg forandrer meg til det ugjenkjennelige, og blir innesluttet, sur og skarp, lei meg, av og til demprimert, alltid ekstremt selvkritisk, får kort lunte, og masse fysiske symptomer. det er skummelt!! Fins det råd som virker ? Hilsen heksa med oppblåst kropp og vondt overalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå