Gå til innhold

blødning etter SA med utskraping....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en SA på fredag på vei ned til sykehuset for kontroll. Hadde hatt brun utflod noen dager, før jeg begynte og blø. Hadde ingen smerter (som man hører at man skal ha) og ble litt overasket da det faktisk gikk galt. Måtte skrape ut litt rester samme kvelden.

Men, spørsmålet mitt er: Blødde samme kvelden som inngrepet, men ikke noe etterpå. Er dette normalt? Trodde hvertfall jeg skulle blø som en mens, men kommer bare ett pr brune dråper i løpet av en hel dag. Er det da trygt og ha sex snart? Vill få en til snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...