Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 I morgen kommer jeg til å gå på helsekosten og kjøpe meg en rensekur Få ut masse dritt fra kroppen! Noen som kan anbefale meg en god kur? Nå er jeg lei av å gå med oppblåst struttemage, så lenge resten av kroppen er slank og "fin". Min plan nå: *rensekur *kutte ut ALL drittmat *gå mere turer *ta situps hver dag fra og med i morgen! Så vet dere det damer !
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Du kunne likegodt kastet pengene ut av vinduet. Rensekurer er bare tull, kroppen renser seg sjæl helt uten problemer. For å bli kvitt bulemagen bør du heller øke inntaket av fiber og vann, gjøre flere mageøvelser slik at du trener hele magen (og ryggen. Rak holdning gir fin mage), sove nok og kutte alvorlig ned på inntaket av karbohydrater. Sjekk forresten: http://iform.nu/trening/mat-og-trening/garanti-for-en-flat-mage
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #3 Skrevet 1. august 2010 Drikk heller 3-4 liter vann om dagen til fordel for rensekurer!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #4 Skrevet 1. august 2010 Enten ta en tarmskylling(laxabon, apoteket) eller prøv BioDrain.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #6 Skrevet 2. august 2010 Spis dansk rugbrød -det er tarmrens det!! Husk masse vann til for å unngå forstoppelse!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #7 Skrevet 2. august 2010 Jeg er i samme situasjon som deg! I dag skal jeg gå på C24 (rensekur som tømmer deg helt). Denne virker utrolig bra, har gått på den en gang tidligere. Så skal jeg i en uke gå på sykehusdietten, og etter det skal kostholdet legges om. Jeg skal spise sunt og rent og kutte ut all drittmat! (Men potetgull kommer jeg til å unne meg på lørdager, det er altfor godt til å skulle kutte ut). BioDrain funket ikke på meg, så det kan du holde deg unna... Lykke til!! Høsten er til for forandringer!! :-)
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #8 Skrevet 2. august 2010 Selv om Bio Drain ikke fungerte på deg betyr det ikke at det ikke fungerer supert på andre. Slik er det med alt. For noen er det veldig bra og for andre merker de ingen ting. Så C24 trenger ikke fungere for en annen selv om den fungerer på deg. Skal en annen da komme og si at det må du holde deg unna?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #9 Skrevet 2. august 2010 He.. he.. Vurderte å kutte ut ordene etter kommaet "så det kan du bare droppe" eller noe sånt. VISSTE at det kom til å bli kommentert!! :-) Og jeg TOK IKKE FEIL!! :-) Utrolig gøy! :-) Tok også toppen et par minutter..... Har lest om veldig mange her inne som ikke har hatt noen virkning av BioDrain, så jeg har null tro på det. HI har sikkert vett nok til å selv bestemme om hun vil gå på det eller ikke. Anonym rett over deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå