Gå til innhold

Jobber du 100% stilling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør det, har to barn.

Skulle gjerne hatt det annerledes, men det går ikke økonomisk akkurat nå.

Hvordan er det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, gjør det, har også 2 barn.

Skal redusere litt nå siden jeg skal begynne på skole desentralisert da.

Skrevet

Ja, jobber 100%, har 4 barn..

Har i tillegg en del ansvar på jobb, så det blir litt jobbing etter barnas sengetid på kvelden, noen søndagsformiddager osv for å ta unna det jeg ikke rekker i min vanlige arbeidstid.

Gjør meg ingenting å jobbe full tid, men akkurat nå kunne jeg godt tenke meg en mer "hjernedød" jobb uten ansvar. Det frister veldig i den perioden jeg er i livet nå med en enkel jobb jeg kan kommet uforberedt til klokka åtte og gå hjem fra klokka fire uten å trenge tenke på den igjen før jeg skal dit dagen etter. Desverre har jeg ikke råd til å si fra meg ansvaret heller, det utgjør mye på lønnen...

Skrevet

Jobber 50% natt, pluss litt ekstravakter når det passer. Har ett barn + en på vei. Veldig fornøyd med jobben. Masse tid til småen her hjemme =)

Skrevet

Jeg jobber 80%... Skulle egentlig begynne å jobbe 100% nå, meen... ble gravid da, så spørs om jeg bare skal fortsette på 80;)

Jeg skulle gjerne bare jobbet 60%, det hadde vært så koslig å få være mer hjemme med guttene... Hadde egentlig en plan om å ALDRI ha barna i bhg. 100%, men ...vi får se...

Skrevet

Ja jobber 100% stilling. Har ett barn. Men begynner å studere 100% om 2 uker så det gleder jeg meg til.

Skrevet

100 % , to snart snart 3 barn.

Etter permisjon planlegger jeg i tillegg å starte eget firma i tillegg til 100% jobb i startfasen, så det blir travelt :-) men med mye hjelp fra mannen går det så bra. Elsker å jobbe

Skrevet

ja jeg jobber 100%

Har 2 barn...og i februar får vi nr 3.

Skulle ønske jeg da kunne trappet ned til f.eks 60% en stund, men dette har vi ikke råd til. Vi har huslån, billån og studielån som må betales...og jeg er den som tjener mest av meg og mannen min.

Sånn er det bare...

Skrevet

jobber 80 % og har 2 barn. syns det er for mye, og ønsker meg 60%. barna er små enda.

Skrevet

Ja, jobber 100% og har to barn. Trives godt med det og kunne ikke tenke meg noe annet. For det første lærer jeg barna mine arbeidsmoral ved å sette et godt eksempel, for det andre er jeg økonomisk uavhengig og for det tredje har jeg en jobb jeg liker.

Skrevet

Ja :) Er vel litt for å vise at jeg kan klare meg selv, for å bruke min utdanning, fordi det ikke skal være en selvfølge at jenter jobber redusert så snart de får barn, fordi jeg har vært hjemme med barna noen år på mannens regning og gjerne vil bidra, og fordi jeg trives med det da :)

Skrevet

Anonym 22.46.

Om du nå er gravid er det viktig å gå opp i 100% stilling om du kan det for å få mest mulig i foreldrepenger i neste permisjon.

Skrevet

Nei jeg er så heldig å kunne jobbe redusert.

Jeg har en 67% fast stilling, har to små barn og er gift.

Deilig å ikke ha en så travel hverdag nå mens barna er små. Kommer til å gå opp i stilling når de er større.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...