Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Sønnen vår slutter snart i sin gamle barnehage, begynne i ny. Vi har flyttet så avstand er en grunn + at vi ikke var så veldig fornøyde med den forrige barnehagen. Hva gir man da i avskjedsgave? De har jo tross alt passet på sønnen vår, syns de fortjener en gave og, men gleder meg til ny b.hage som virker mer strukturert. hva hadde dere gitt i gave til en barnehage dere var sånn noen lugne fornøyde med?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Jenta mi har gått i 2 barnehager, som jeg har vært fornøyd med, men jeg har ikke gitt noe avskjedsgave fordi. Og hvis jeg var bare noen lugne fornøyd med den, så ville jeg iallefall ikke gitt noe. De ansatte får jo penger for å passe barna så! :-)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #4 Skrevet 1. august 2010 Vi var ikke fornøyd med bhg. Ga ingenting når vi byttet. Var jo så skuffet, de gjorde jo faktisk ikke jobben de fikk betalt for. Så ingen belønning fra oss !
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #5 Skrevet 1. august 2010 Du betalte dem for å passe sønnen deres og det er hva en barnehage er. Fint du var fornøyd, det er nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå