Gå til innhold

Mammadilt, mammadalt, mamma spekesild og salt...


rima

Anbefalte innlegg

Jeg blir GAL! Jeg kan ærlig talt ikke gå fra stua til kjøkkenet lenger uten at han dilter etter. Greit nok at han gjør det, men dersom han sitter på gulvet og holder på med noe eller sitter hos pappan og ser at jeg går, så ræmjer han. Han er ekstremt mammadalt for tiden!

 

Jeg begynner å lure litt på hvordan barnehagestarten egentlig vil gå nå. Det er jo ikke noe morsomt å slite han løs fra meg og går fra en hylbæljende pode heller da... Huff, håper det går seg litt til nå ellers vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre.

 

Flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Arhg... bra å lese at det ikke bare er hos oss!! Må jo være en vanlig fase siden det er så mange av oss som opplever akkurat det samme akkurat nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det akkurat på samme måte her. Godt å se vi ikke er alene. Hun som alltid har vært så flink til å leke for seg selv, skal nå dilte etter heeele tiden, og helst opp og bæres hvis jeg holder på med noe :oP

 

I tillegg så virker det som hun går inn for å straffe meg hvis hun har vært borte en dag (hos besteforeldre e.l) for da er hun ekstra krevende og skriker for alt. Puh.. hjelpes! Er nok en fase ja, håper det blir litt bedre etter barnehagestart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også en som er ekstremt mammadalt, ja det er nok en periode. Så går vel over snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...