Gå til innhold

Er noe galt med babyen min?? 8 mnd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg hadde badet jenta mi ikveld, så satt hun ved siden av min mor i sofaen og lekte med en tom nektarin-boks, mens jeg stelte til litt, og gjorde sengen hennes klar til hun skulle sove.. Så når jeg var ferdig, satte jeg meg ned sammen med de, og så litt på tv.. Plutselig sier min mor " ****, se hit litt.. Da ser jeg på min datter, og ser at hun skyter hodet sitt nedover mot høgre skulder.. Det så ut som om hun fikk skikkelige frysninger på høgre side.. Men samtidig, så det ut som om hun faktisk var ett funksjonshemmet barn.. Dette gjorde hun en 3-4 ganger, og så skjedde det ikke mer.. Hun satt med hodet ganske langt nede fra før av, for å få tak i den nektarin-boksen hun lekte med.. Er dette normalt?? At barn plutselig skyter hodet nedover mot siden??

Jeg vil skrive litt om hvordan hun er, for å kanskje få ett mer riktig svar..

Hun er som barn på 8 mnd flest, ( 7 mnd korrigert ), hun sitter nesten helt selv, nettopp funnet føttene sine, strekker seg etter leker, står stødt når hun "står", ( hun "går" ikke fremover da ), hun spiser godt, sover godt, er en helt vanlig unge..

I familien vår har vi en tante som ble multihandikappet som baby, og oppveksten hennes har vært ganske vanskelig og brutal, så jeg kjente jeg fikk hjerte i halsen når jeg så på datteren min! Er det normalt det hun gjorde, eller burde jeg få henne skjekket?? Høres kanskje ut som en skikkelig overhysterisk mor, men jeg får ikke fred før jeg får vite om dette er normalt eller ikke..

VELDIG rotete innlegg dette her, men håper dere forstår..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være muskelrykninger/ leamus. Snakk med helsesøster eller fastlege i morgen så blir du nok beroliget :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...