Gjest Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Hei jenter Jo mer jeg leser om det og ser videoer om det så får jeg mer og mer lyst å føde i vann. Er det noen her som har gjort det? Fordeler ulemper? Får man noen andre bedøvelsemidler hvis man velger å føde i vann eller er det uaktuelt? Er sjansen for å revne mindre?
Nea og juniors mamma Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Fødte i vann med bare akupunktur tilgjengelig. Anbefales på det sterkeste om du får muligheten. Mange vanlige fødeavd. har mulighet for fødsel i vann og da er også lystgass mulig. Tror ikke epidural er lar seg gjennomføre da innstikkstedet ikke skal være i berøring med vann. Ang revning så var jeg ikke i nærheten. Velger å tro vannet hjalp
Fleur Delacour Skrevet 2. august 2010 #3 Skrevet 2. august 2010 Dyttar opp her, eg. Dette lurar eg på også! Tenker at eg ville følt meg eksponert når ein er heilt naken liksom, men kanskje ein ikkje tenker på akkurat dét når ein er midt oppe i ein fødsel! Og så lurer eg på kor lenge ein sit oppi badekaret der? Blir vatnet kaldt? Eller fullt av...gøgg? (Haha, teite spørsmål sikkert!)
Ziz Skrevet 2. august 2010 #4 Skrevet 2. august 2010 Jeg håper på å kunne føde i vann....-eller i det minste bruke varmt vann som eneste smertelindring Dette er en utrolig flott link hvor dere kan se de forskjellige måtene å føde på http://www.babycenter.com/2_live-birth-epidural_10314055.bc OBS: Detaljert, og direkte!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå