Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Nå har jeg akkurat fortalt mannen min om han som pakket ett kneippbrød og en stringtruse i sykehusbagen til kona da hun skulle føde. Det tok flere minutter å fortelle det fordi jeg lo så mye at jeg ikke fikk frem et ord. Ubetalelig tråd om vi klarer å samle inn flere slike historier!
Gjest Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Jeg pakket min egen bag og av en eller annen (mystisk) grunn så hadde jeg pakket lommelykt, 2 olabukser som var for trang allerede før jeg ble gravid, et putetrekk og en boks med makrell i tomat (som jeg ikke engang liker)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #3 Skrevet 1. august 2010 ha ha ha, noen som var litt stresset under pakkingen? =)
Gjest Skrevet 1. august 2010 #5 Skrevet 1. august 2010 Verste av alt var at jeg pakket baggen i god tid, men ettersom jeg spiste opp snopet så måtte jeg re-pakke den og der var nok der jeg trådde feil og slo til med noen ekstra "god saker" i baggen... hehe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå