Gå til innhold

10 uker igjen...!!


magica og lille tryll ♡

Anbefalte innlegg

Som tiden flyr her jeg vagger rundt med min store mage :o) ...men det er ganske slitsomt kan jeg fortelle. Alt er liksom et ekstra ork, og med en ettåring som flyr rundt å må passes på, og som er ekstreeemt mammadalt :o)

 

Men altså... om 10 uker, ja da blir lille jenta mi storesøster ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjælpes! Så fort det har gått! Synes du nettopp skrev det her inne - at det var en liten knert inni der...

 

Ja, kan tenke meg det er slitsomt nå. Men du og du som de to får glede av hverandre med tiden :) Hold ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow... Tiden har jammen gått fort...

Skjønner virkelig at det er slitsomt! Bøyer meg bare i støvet for deg Magica...

Spent på hva du skal kalle neste mann...

Magica og lille tryll og.......

Når var termninen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk... håper du får tid til å nyte svangeskapet også midt i travelheten!! :) Lykke til siste 10 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi allerede. Jeg sier det igjen altså, du er jammen tøff altså! Begynner så smått å bli klar snart jeg og, men kan ikke tenke meg hvordan det skulle blitt å vagge rundt med stor mage nå.

Masse masse lykke til med de siste 10. Gleder meg masse til å høre om det nye familiemedlemmet etterhvert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss...som tiden flyyyr!!! Det er jo ikke lenge siden du skrev her inne at du var gravid igjen jo!!!

 

Men nå er jo plutselig de småtassene på juliklubben faktisk fyllt 1 år da, så ja...tiden går fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe ja ikke sant?? Har alltid tenkt det er en klisje at tiden går så mye fortere når man har fått barn, men jaggu så sant det er... ;o)

 

Uro4: Har tenkt litt på å navngi minstemann her inne også, men har liksom ikke funnet noe som passer inn i nicket, forslag anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magica, lille tryll og spøkelseskladden ;)

Evt Magica, lille tryll og merlin... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss er det så kort til! Gud som tiden går! Heldig du, lenge igjen for meg.

 

Ravnen til magica heter Nemesis, Hugin eller Krax. Er litt usikker på hvor de bruker de forskjellige navnene. Så om det blir gutt passer jo det.

 

Men spøkelseskladden var jo bra.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvor langt har du egentlig kommet lissiliz? Og hvordan er formen?

 

Hehe..spøkelseskladden var ikke dum nei :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laban, heter vel det spøkelse.

 

Jeg er snart 12 uker bare. Formen er det ikke noe i veien med, samme som med tassen. Merker det ikke, føler meg ikke gravid.

(har mye luft i magen da eller gass,hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅå så herlig da:-) Så koselig den tia når du kjenner de små sparkene fra dn lille :-) Blir nok stas å bli storesøster!

Masse lykke til da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...