Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Har så grenseløst dårlig samvittighet. For et utro og tragisk menneske jeg er! Trodde aldri jeg kunne gjøre noe sånt. Var på byen for første gang på over et år. Og klarte å rote skikkelig med en venninne av en venninne. Huff!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 unnskyld men hihihi :-)) greier ikke helt å se på det som utroskap. Hadde jeg gjort det samme og fortalt mannen det hadde han blitt i fyr og flamme - i positiv forstand ;-)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #3 Skrevet 1. august 2010 Vel, jeg vet det er mange menn som ser det slik. Men sånn har ikke vi det. Mannen vil klart se på dette som utroskap, og det var jeg egentlig klar over. sjokkert over meg selv. Er 25 år, og har ALDRI tenk i de rettningene. Jeg er bare ganske bettat av denne jenta, et fantastisk menneske. Men jeg elsker jo mannen min! HI
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #4 Skrevet 1. august 2010 Skjønner ! Det er dessverre slik at man noen ganger i løpet av et samliv kan bli betatt av andre, i ditt tilfelle av samme kjønn, og det er heller ikke unormalt selvfølgelig. Er det første gang du er betatt av andre med samme kjønn ? Jeg har rotet litt med andre damer, men da mest for å utforske og for spenningens del, jeg har ikke vært betatt. Uansett, mann eller dame, det er utroskap.... Du må nesten prøve å glemme dette, alle kan gjøre feil og skulle du bli fristet igjen, så husk angsten du har i dag.... huff, lykke til, og ikke døm deg selv for hardt. Ano som dessverre lo i starten :/
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #5 Skrevet 1. august 2010 Tusen takk for svar igjen... Var ikke galt av deg og humre litt, for som du sier, det er jo mange mange menn som virkelig ser på dette som den ultimate drømmen.. Men men. Jeg får rett og slett bare leve med det jeg har gjort, og ikke gjenta det. Første gang ja!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #6 Skrevet 1. august 2010 Ja du må bare prøve... Vært der selv og det er helt jævlig! men skjedd er skjedd og når du føler anger så er du et godt menneske :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå