Gå til innhold

Sengekant..


Lykke2009

Anbefalte innlegg

Det er mye en tenker på mens en venter på at mini skal sovne :)

Ett av temaene som stadig dukker opp er sengekanten i sprinkelsengen. Har dere den i enda?

Jeg tenker i utganskpunktet at den ikke trenger å være der, MEN snuppa kjører av og til hodet heeelt inn i hodegjerdet og da tenker jeg at det lille myke som er i sengekanten gjør nok godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har den der fortsatt, har nettopp plukka ut ammeputa som jeg hadde så fint dandert rundt hode hennes :o) Hehe.. henger litt etter ;o) Men har tenkt det samme som deg, trenger den kanskje ikke lenger, har dessuten tenkt at lillebror skal arve den når han melder sin ankomst om ca 10 uker :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har den fortsatt på og kommer nok enda til å ha den på bra lenge. Lillebror spinner litt rundt og jeg tenker det er bedre han dunker i en myk kant. Også er det ikke fullt så enkelt å kile bina mellom sprinklene når kanten stopper han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å ha sengekanten i sprinkelsenga til hun ikke skal bruke den mer...

Storesøster fikk stor seng før hun fylte 2 år, da hadde hun krabbet ut av den lenge...

Så får vi se hvordan mini er...Men, sengekanten blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen da tenker vi det samme da.. den er jo ikke kjempemyk men bedre enn ingenting. Og hadde ikke tenkt på at armer og ben kan komme mellom sprinklene så ja, vår blir den også :) Takk alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har den og ennå, siden knerten er en ordentlig sprellemann når han sover + at alle smokkene havner utenfor sengen om vi ikke har den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja vi har den ennå. TAssen elsker å dunke hodet i kanten så om den ikke er der, vil det nok gjøre litt vondt. Han snur seg også ganske mye så er nok greit med litt beskytelse.

 

Har ennå "reir" oppi av helseteppet da, ammeputen tok vi vekk for en god stund siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...