Gå til innhold

Svette på baby...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei lita jente på 4 mnd. som svetter når hun får flaske og når hun ellers er varm etter å ha liggi i vogna el.lignende..hun svetter små dråper liksom, blir våt i håret og bittesmå bobler i panna...

er det normalt?:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å kle av henne litt da? Herregud, ta et hint liksom.

Skrevet

ikke vær frekk da..

 

jeg har bare hatt på henne body og enda svetter a..skal da ikke la henne ligge HELT naken hver gang hun spiser..øh?

Skrevet

21:20, eksperten;

Jeg har ei jente på 2 år som også blir veldig varm. Hu blir ofte kliss våt i håret om natta, når hu ligger i bare trusa, uten dyne, og vinduet er oppe. Hvilket hint skal jeg ta her da?

Skrevet

Haha...herregut anno 21.20 hva er det for slags svar....idiot.

 

Til HI:

 

skjønner akkurat hva du mener...sånn er min lille sønn også....og kan være sånn selv om han har bare bleie på og får flaske.

Hvor lite klær skal man da ha liksom....hehe

 

Vet ikke om det er normalt,men jeg tror det...spurte om dette hos legen på HS en gang og fikk vel som svar at det ikke var farlig iallefall.

 

Første gang jeg har lest noen som har det samme som min sønn.

Min blir liksom helt klam,og får svetteperler og alt det samme du snakker om.

Han har vært sånn siden han var nyfødt.

 

Skrevet

Åh...får vel rette denne brennkvikt..mente herregud...ikke herregut.

Men uansett..min er 11 mnd nå og har vært sånn siden han var nyfødt som jeg sa og min også blir sånn om natta.

 

Kanskje 21.20 mener at babyer skal være nakne hele tiden...kanskje ikke bleie engang..hehe

Skrevet

Det er i alle falll veldig energikrevende for babyen å die, så ikke så merkelig at hun blir varm da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...