Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Jeg og mannen min har vært sammen i seks år. Jeg har aldri gjort noe sånt før. Vet ikke hva som gikk av meg.. Har utrolig dårlig samvittighet ovenfor mannen min. Samtidig kan jeg ikke stoppe å tenke på han jeg møtte i helgen. Ble utrolig betatt, etter en kveld? Skjønner ingenting jeg...
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Hvis du elsker mannen din, glem hele greia. alttid like spennede med noe "nytt" men så kommer hverdagen med sure sokker, klesvask, middagslaging og henting i barnehagen/skolen osv,
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #4 Skrevet 1. august 2010 Ja, det var godt, og ja jeg ble veldig tent..
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #6 Skrevet 1. august 2010 Jeg at så lyst til å kontakte han. Vet jeg ikke burde det, men har så lyst... HI
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #7 Skrevet 1. august 2010 hørtes deilig ut det, godt med forandring;-D Men for all del, hvis du har det bra med mannen din må du vite at gresset ikke er grønnere på andre siden!!!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #8 Skrevet 1. august 2010 Skal,skal ikke kontakte han? Jeg har såå lyst.. Han har ikke mulighet til å kontakte meg, så dette er opp til meg.. Huff, nei, jeg må nok bare glemme dette.. Går vel over...
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #9 Skrevet 1. august 2010 Du vet vel svaret selv? Selvfølgelig bør du ikke kontakte han hvis du har planer om å fortsette livet sammen med mannen din. ....og hvorfor har ikke han mulighet til å kontakte deg da? Høres merkelig ut.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #10 Skrevet 1. august 2010 Fordi han ikke har nummeret mitt eller etternavnet mitt. Jeg har nummeret hans. Nei, jeg kommer ikke til å kontakte han, har bestemt meg for det. HI
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #11 Skrevet 1. august 2010 IKKE gjør det, hi!!!! Jeg har selv vært utro, gått fra mannen min. Jeg angret som en hund da han fant seg ei dame. Jeg var heldig og fikk han tilbake etter noen år. Tenk deg om - hva vil du føle om han treffer en annen, og en annen dame skal ta hånd om mannen din, ligge i senga di, kysse barna dine god natt.... Bruk fem minutter på denne tanken før du gjør noe........
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #12 Skrevet 1. august 2010 ....en ting til..... Den mannen du har kysset i helgen kan finne på å gjøre det samme med en ny en når du ikke er spennende lengre.........
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #13 Skrevet 1. august 2010 Av erfaring; ikke kontakt denne fyren med mindre du er helt hundre prosent sikker på at du er villig til å gi opp det du har for ham. Skjønner akkurat hva du snakker om når du skriver at du ble betatt og at det er spennende, og alt det der, men ikke tro at du kommer til å gå gjennom et langt samliv med noen uten å noen gang bli betatt av noen andre. Vi er alle mennesker. Poenget er bare om du skal gjøre noe med det hver gang det eventuelt måtte skje, for det er nødt til å bli fryktelig slitsomt. Du må gå noen runder med deg selv, HI. Ikke gjør noe du kommer til å angre på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå