Gå til innhold

Overreagerer jeg og er dramaqueen nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo har et særdeles turbulent forhold, uten at jeg skal gå i detaljer. Jeg hadde bursdag for et par dager siden og fikk da et flott kamera som jeg hadde ønska meg. Jeg ble virkelig, virkelig glad!!! Så i dag krangler vi og han sier til meg at jeg sikkert hadde planlagt dette, men at jeg ville ha gavene først. Krangelen dreide seg om barneoppdragelse, noe vi krangler om ofte, og det var absolutt ikke noe jeg hadde planlagt og utsatt. Jeg ble kjempelei meg og såret av denne kommentaren og da sier han at det sikkert var noe i det, ettersom jeg ble så lei meg... Nå har jeg pakket sammen kameraet, det er jo knapt brukt, og tenker å levere det tilbake. Jeg klarer ikke å kjenne på gleden ved å ha det nå... Men er jeg barnslig og dramatisk?? Hva ville dere ha gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å pakke sammen sakene dine og reise? Hørtes ut som et slitsomt samliv...

Skrevet

Jo, lov å bli lei, men det der er å tippe over og å hive parafin på bålet. Så, ja: barnslig og dramatisk. Hva med å roe ned og ta en prat om det om en dag eller to.

Skrevet

Det er absolutt et slitsomt samliv og jeg er stadig inne på tanken om å ta med meg barna og dra, ja...

Skrevet

Høres ut som dere er vel dramatiske begge to synes jeg..

Skrevet

Jeg syns det er samboeren din som er barnslig som kan si noe sånt .

Og utspekulert.

Syns du skal heve hodet høyt over barnslighetene hans og glede deg over kameraet ditt.

Stygt gjort å gi deg en flott gave for etterpå å beskylde deg for at du har planlagt å utsette krangelen bare for å få gaven først.

Umoden drittunge hele mannen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...