Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Vi bor i en enebolig, men rett overfor oss, på andre sida av gata, er det rekkehus med 4 leiligheter. 3 av 4 har hund og de lager sånn leven at jeg holder på å klikke. De hyler og bjeffer, spesielt på kvelden. Barna her våkner, vi må lukke dører og vinduer men det høres likevel ut som bikkjekrig utenfor. Og dette er faktisk hver eneste kveld.. Jeg er irritert, sliten og lei nå, men er vel ingenting jeg kan gjøre....?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Har du sagt i fra til de det gjelder? Det kan jo hende det går greit på den måten. Vi hadde ei gneldrebikkje her i strøket som plaget livet av meg fra kl 6 om morgenen til kl 14-15 om dagen (sv. permisjon). Problemet var at jeg ikke SÅ hunden, visste ikke hvor lyden kom fra. Til slutt skrev jeg inn til lokalavisa (byrunden), og jeg har ikke hørt et knyst siden :-)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #3 Skrevet 1. august 2010 Anonym 21.12 er tromsøværing, ikke sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå