Gå til innhold

I morgen skal vi har visning her......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg er så nervøs og utrolig spent!!. Huset vi selger er relativt nytt og pent, og ifølge megleren har han fått flere mail ang folk som er intresserte.. Men noen som har noen triks til et ekstra godt inntrykk av heimen ?

Har hørt at noen har en kurv med boller og kaffe på benken er det vanlig ?

Vi har foresten kjøpt oss et annet hus så hadde vært fantastisk å få solgt dette etter første visning....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :-) Kjenner følelsen, jeg og er snart i samme situasjon ;-)

Er dessuten eiendomsmegler og det er litt vanskelig å gi råd uten at jeg har sett huset. Jeg regner med at dere har fulgt de obligatoriske;

Ta bort alt personlig, nips etc. Ellers er det viktig å flikke over overflater, ikke la løse ledninger henge, sparkle og mal hull og sår i vegger, det vitner om at dere ikke er spesielt nøye med å ta vare på huset.

(kanskje litt sent nå, men som du sier er huset relativt nytt og pent)

Tror nok ikke boller og kaffe er avgjørende, her i området er ikke det vanlig. Jeg tror mer på litt friske blomster, en fruktskål og noen stearinlys.

Masse lykke til ;-)

Skrevet

Tusen takk for et godt svar =)

Har handlet masse friske blomster og frukt idag, og det er ingenting personlig eller nips som flyter rundt her =) Eneste jeg syntes er litt ille er noen familiebilder som henger på veggen her.. Er ikke så mange, men det vil liksom se så tomt ut hvis jeg tar de ned også. Hva tror du ?

Skrevet

Du har ikke noe andre bilder du heller kunne hengt der istedenfor da....bare noe billigbilder eller noe...vet ikke jeg,bare et forslag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...