Tøysetipp Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Husker det var vanlig da jeg gikk i grunnskolen at man fikk nye klær til skolestart. De som hadde råd til det da, vel og merke. Vi har foreløpig kjøpt sekk og jakke og bokpapir.
Gjest Skrevet 1. august 2010 #3 Skrevet 1. august 2010 pennal måtte han ha med da det var besøksdag i våres, så det var i boks allerede da. Kjøpte en kjekk sekk fra Bergans som jeg mener ser bra ut og som satt, etter hva jeg kunne se, godt på ryggen hans. Og så får han kanskje ny bukse og genser når det nærmer seg skolestart, er jo mye salg rundtom. Bokpapir også, ja. Der sa du noe...
BlåBlå Skrevet 1. august 2010 #4 Skrevet 1. august 2010 Har kjøpt sekk, pennal og litt nye klær. Klærne er like mye fordi han trenger det, som at det skal være noe nytt.
Blåmandag Skrevet 1. august 2010 #5 Skrevet 1. august 2010 Har kjøpt en olabukse, hun skal få nytt gymtøy og penal også. Skal begynne i 4. Tenkte å rive i en ny topp og kanskje et par sko som ikke er altfor dyre.
Alvorlig Skrevet 1. august 2010 #6 Skrevet 1. august 2010 Her har vi kjøpt sekk, bokpapir, pennal fikk hun i gave, og litt klær (gensere/tightser - må erstatte de hullete tightsene før skolestart!). Tenkte også å kjøpe et par nye joggesko til henne og helst et antrekk til første skoledag hvis vi finner noe som både mor og datter liker, det er ikke alltid like lett... - Gleder oss!
2barns mor Skrevet 2. august 2010 #7 Skrevet 2. august 2010 Skolesekk får de når de begynner i 1.klasse her fra Trygg Trafikk. 2 matbokser er kjøpt inn, nye sko og antrekk til første skoledag (tights og tunika). Ellers så må vi kjøpte penal, noe som er utrolig vanskelig iflg. skolejenta mi. Er ikke bare, bare å velge ett..... bokpapir ja, det må vi ha. Navnelapper til skolebøkene er kjøpt inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå