Gå til innhold

møkklei kviser!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

.......og så i en alder av 30 da:( trenger desperat gode råd og tips.. hva som virkeligt virker???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter med det samme som deg. Går på tetralysal (reseptbelagt) og til hudlege for medisinsk peeling en gang hver 14 dag. Har blitt myyyye bedre i huden. Er 28 år, og har slitt med kviser siden jeg var 16.

Mange blir kvitt kvisene av p-piller.

Hør med legen din. Det er mange triks, og du skal ikke gå rundt med kviser om du ikke trenger det. Det er psykisk vondt også.

Lykke til.

Skrevet

samme her.. er myyyye bedre nå da, men hadde store problemer en stund. Jeg bruker en hudpleieserie som heter M.D. Forte og har blitt veldig bra av den. Dessverre selger de den ikke i Norge lengre (tror jeg, i allefall ikke i hjembyen min), men jeg kjøper på e-bay. Mye billigere også!

Hvis du ikke har vært til hudlege, anbefaler jeg deg å ta turen dit. De har mye sterkere renseprodukter enn man får kjøpt andre steder, og kan komme med mange tips. Jeg fikk beskjed om å holde meg unna melkeprodukter også (ikke vet jeg hvorfor).

Masse lykke til!

Skrevet

Jeg også er plaget av det og er 30. Blir bedre om jeg ikke tar på huden og ikke pirker.. hehe.

Men hormonell ubalanse er nok litt av svaret her. Og tåler ikke p-piller heller. Skal teste ut hudlege når/om jeg får råd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...