Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Mannn min sin fetter og hans kone + 3 barn har vært her i 1 uke nå. Kjempe koselig med besøk, men.. Det eneste skåret i gleden er kona til fetteren. Hun klager og klager, hele dagen! Lever på sympati fra andre. Soler seg i glansen når noen spør om hun er sliten, trøtt etc. Fetteren har gjort alt med barna mens de har vært her. Har vi vært på turer har hun sittet hjemme hos oss, fordi hun er så dårlig, har så vondt. Så nå er jeg rimelig lei av å leke hobbypsykolog. Hun forteller om alle plagene sine, alle medisinene sine. Forteller om voldtekten hun opplevde som ung. At hun ble banka av tidliger kjæresten. Absolutt alt og til alle! Klarte til og med å få inn en av de psykiske lidelsene hun har i talen hun holdt i bryllupet til meg og min mann Det verste er vel at hun dikter opp så mye. Så man vet aldri helt hva man kan tro på av det hun sier.. Mannen min er så vant til det, at han stenger ørene og holder seg unna når hun setter igang. Så der sitter jeg da. Har prøvd flere ganger å spørre om vi ikke skal prate om noe hyggeligere. Går en liten stund, så da er vi tilbake i samme stil igjen. Veldig trist egentlig, for jeg og min mann trives veldig godt sammen med fetteren. Og våre barn leker veldig godt sammen. Men hadde de vært her en dag til tror jeg det hadde tørna fullstendig for meg. Takk, for at ferien er over!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå