Gå til innhold

Hva leker deres jenter på 2,5 år med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er lite som fenger henne spesielt. Og hun sitter heller ikke lenge av gangen og leker med ting. Med unntak av kitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dukker, bamser, puslespill, kitt, tegning / farging og diverse kjøkkenleker med mini-kjøkkenet

Skrevet

Hva er Kitt??

Her går det i mye littel peopel, dukker, "late som leker" (butikk, matlaging...), bøker, puslespill, lego, tegning, perling, ball-lek, leke med vann, "hjelpe" til rundt i huset :-)

Skrevet

Her er det vanlig duplolego og broren sin "små-lego" hvis han er med. Han er 6. HUn har en sånn bondegård fra Lego som er pop. Biler er også gøy å kjøre rundt med.

Bøker, bøker, bøker, spesielt "Lillesøster" bøkene.

Og så dukkene. Unnskyld, "babyene" hennes. Triller de i dukkevogna og slenger de rundt, tar av bleia på dem og vil at jeg skal ta på. Igjen. Og igjen...

Tegne er også gøy.

Skrevet

Inneleker : vannsøl, duplo, ball, gjemsel, male, tegne, klippe, klistremerker, perle, lese, puslespill, "bjørnen sover", synger, dukkevogn,

Utelek : ALT. The worlds is her oyster

Skrevet

Jenta mi fikk full tilgang til to amerikakister med Barbie og utstyr hos mine foreldre i sommer, og der var det en som virkelig forsvant inn i en rosa verden:)

Hun har ingen Barbie her hjemme, men leker mye med babyene sine, lager mat på kjøkkenet sitt (serverer OFTE kaffeÜ), leser og blir lest for, tegning og maling. Og dusjer helst to-tre ganger om dagen, i dusjen feires det stadig bursdag for samtlige badedyr og det synges av full hals, gjennom hele dusjen som da også kan ta opptil tre kvarter:)

Har bla. Brio-tog, Little People, Play Dough, Duplo og MegaBlocks tilgjengelig, men leker ikke med disse på eget initiativ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...