Gå til innhold

Stormberg parkdresser - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

positive eller negative erfaringer noen?

Videoannonse
Annonse
Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

Litt usikker på om det var stormberg vi hadde til datteren vår en gang, men tror det..het "leketøy"..fikk den i julepresang. fra xxl.

veldig tykk og solid dress!:)

men ikke til helt små..datteren min var 2år når hu fikk den..den ble litt for tung, men kunne absolutt kjøpt den nå som datteren min snart er 4år...

Skrevet

Ok, de har en del forskjellige typer så mulig noen er litt lettere. Det er til en ettåring så det er viktig med bevegelighet :) tanken er en vind og vanntett dress hvor vi kler etter årstiden under. Ønsker å finne noe som er ok, men som ikke koster skjorta ;)

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

Ja de kan godt være de har mange forsjellige typer:) Den vi fikk var med sånn antiskli og beskyttelse på rompa og knær..ikke akkurat nødvendig for en 1 åring...

Vi har reima dress til 1 åringen her..kjøpte den på salg da for en 400-500 kr! Jeg er helt enig med å finne en dress til en fornuftig pris..her handler jeg alltid på salg:)

Skrevet

har en det står 1 år i som ikke passet før 2 år, var med for. Fungerte veldig bra når vi tok ut foret og brukte ull under.

Skrevet

Ok, så de er litt store i str. da? vi har en stormberg butikk her i byen, så kan jo dra en tur å prøve :) for vi har en HH arvedress i str. 86 og den er alt for stor....så unødvendig å kjøpe enda en stor dress ;)

Skrevet

Vi har en med avtagbart "boblefór".

Dressen er tung og stiv, og blir dermed litt klumpete. Den er også stor i størrelsen. Vår er str 2 år og snuppe på nesten 3 drukner fortsatt i den:)

Jeg ville heller gått for Troll eller Reflex.

Skrevet

Hadde en brun Stormberg parkdress (uten for) til eldstemann da han var mindre. Den ser like ny ut ennå. Kjempegod dress, synes jeg! :) Han var rundt året og oppover da, så han var ikke sånn supermye ute, men brukte den litt da han begynte i barnehagen og tror aldri han var våt eller kald. :)

Skrevet

Jeg har kjøpt en Spagat Stormbergdress til lillemor i str 1 år, hun er 8,5 kg og 75 cm og den er akkurat passe, kjøpte en T2H dress i str 80 og den er kjempe stor.

Hun har brukt den endel nå og jeg synes den virker helt super, lett, regntett og go bevegelighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...