Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Litt usikker på om det var stormberg vi hadde til datteren vår en gang, men tror det..het "leketøy"..fikk den i julepresang. fra xxl. veldig tykk og solid dress! men ikke til helt små..datteren min var 2år når hu fikk den..den ble litt for tung, men kunne absolutt kjøpt den nå som datteren min snart er 4år...
MღM Skrevet 1. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2010 Ok, de har en del forskjellige typer så mulig noen er litt lettere. Det er til en ettåring så det er viktig med bevegelighet tanken er en vind og vanntett dress hvor vi kler etter årstiden under. Ønsker å finne noe som er ok, men som ikke koster skjorta
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 1. august 2010 #4 Skrevet 1. august 2010 Ja de kan godt være de har mange forsjellige typer:) Den vi fikk var med sånn antiskli og beskyttelse på rompa og knær..ikke akkurat nødvendig for en 1 åring... Vi har reima dress til 1 åringen her..kjøpte den på salg da for en 400-500 kr! Jeg er helt enig med å finne en dress til en fornuftig pris..her handler jeg alltid på salg:)
lille sprelle Skrevet 1. august 2010 #5 Skrevet 1. august 2010 har en det står 1 år i som ikke passet før 2 år, var med for. Fungerte veldig bra når vi tok ut foret og brukte ull under.
MღM Skrevet 1. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2010 Ok, så de er litt store i str. da? vi har en stormberg butikk her i byen, så kan jo dra en tur å prøve for vi har en HH arvedress i str. 86 og den er alt for stor....så unødvendig å kjøpe enda en stor dress
Kamomille Skrevet 1. august 2010 #7 Skrevet 1. august 2010 Vi har en med avtagbart "boblefór". Dressen er tung og stiv, og blir dermed litt klumpete. Den er også stor i størrelsen. Vår er str 2 år og snuppe på nesten 3 drukner fortsatt i den:) Jeg ville heller gått for Troll eller Reflex.
Gjest Skrevet 1. august 2010 #8 Skrevet 1. august 2010 Hadde en brun Stormberg parkdress (uten for) til eldstemann da han var mindre. Den ser like ny ut ennå. Kjempegod dress, synes jeg! Han var rundt året og oppover da, så han var ikke sånn supermye ute, men brukte den litt da han begynte i barnehagen og tror aldri han var våt eller kald.
Marbella Skrevet 2. august 2010 #9 Skrevet 2. august 2010 Jeg har kjøpt en Spagat Stormbergdress til lillemor i str 1 år, hun er 8,5 kg og 75 cm og den er akkurat passe, kjøpte en T2H dress i str 80 og den er kjempe stor. Hun har brukt den endel nå og jeg synes den virker helt super, lett, regntett og go bevegelighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå