Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Jeg har nettopp meldt meg inn og dette er vanskeligere enn jeg trodde. Jeg har betalt masse penger og trodde jeg skulle få snakke med ekspertene, men jeg finner kun masse artikler. Det er vel mulig å stille spørsmål? Vi skal veie alt vi spiser og telle kallorier. Hva da med take away? Må det ut av kostholdet mitt? Kan jeg ikke lenger kjøpe pizza på den lokale sjappen en lørdagskveld? I går kjøpte jeg en bolle på et bakeri. (var jo lørdag). Er det vanlig å spørre etter liste over næringsinnholdet? Og spørre hvor mye bollen veier? I dag var det familiebesøk med kaffe og småkaker. Det fristet ikke å dra fram vekten for å veie kjeksen og lefsene jeg spiste, ikke forran andre enn nærmeste familie. Hvordan løser dere dette? Og ikke minst. Hvor finner jeg forummet?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Hei! Du mener VG sin vektklubb? Jeg er medlem der, og synes det er ganske greit. Har ikke hatt behov for å stille spørsmål, så kan dessverre ikke hjelpe deg med hvor forumet er. Jeg har aldri veid maten jeg har spist. Har tatt det sånn ca, og gått ned i vekt de 3 gangene jeg har vært med. Har jeg spist en bolle, så søker jeg opp boller og legger inn det jeg synes passer best. Har jeg spist en gigantisk bolle, og det bare er boller i normalstr som ligger inne, har jeg registrert 2. Hvis vi har hatt hjemmelaget pizza, har jeg søkt opp en av peppes sine og lagt inn sånn ca antall gram jeg har spist. Har jeg spist hamburger, søker jeg opp en Burger King eller Mc Donalds meny og legger inn det. På en del av kjekspakkene står det antall gram pr kjeks, så det er mulig å finne ut der. Hvis du gjør deg litt kjent med dagboken og lagrer favoritter og matvarer du spiser ofte, er det ikke store jobben å registrere. Det har fungert bra for meg å legge inn ting sånn ca - kanskje det blir registrert litt lite på en ting og litt mye på en annen, men så lenge jeg går ned i vekt, synes ikke jeg det spiller noen rolle. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #3 Skrevet 1. august 2010 Så det er nok å legge inn cirkamål? Ok, det gjør det jo litt lettere. Savner likevel å kunne spørre noen til råds der inne. Jeg trodde det var en del av pakken.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #4 Skrevet 1. august 2010 Jeg har iallefall gjort det! Kan du ikke prøve å legge inn ca mål? Hvis du går ned i vekt ved å gjøre det, så fungerer det jo:-) Jeg hadde også "fri" hver lørdag, og da la jeg ikke inn en eneste kalori og spiste akkurat det jeg hadde lyst på:-) Fortsatt masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #5 Skrevet 1. august 2010 Jo, jeg kan jo prøve det å se hvordan det går. takk..
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #6 Skrevet 1. august 2010 Du må nesten lete litt rundt og bli kjent med siden selv i stedet for å be oss forklare hvor alt er. De spøsrmålene du stiller her bør du kunne klare å finne svar på på vektklubb-siden i løpet av fem minutter. Bare prøv. Har vært medlem og vet at svarene står på sidene, og at forumet er enkelt å finne.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #7 Skrevet 1. august 2010 Jeg er kanskje blind, men jeg har nå rotet rundt på de sidene i en time, jeg var der i går og letet og kvelden før, så derfor spør jeg her om hjelp. h.i.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #8 Skrevet 1. august 2010 Du må nesten gjøre som alle andre og finne frams elv. Jeg er ikke medlem for tiden og kan derfor ikke logge meg på.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #9 Skrevet 1. august 2010 Trykk på "mine venner", så på "forum" og der kan du prate med andre
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #11 Skrevet 1. august 2010 Takeaway må du bare beregne sånn ca, bruke lignende varer. For øvrig er det lurt å ligge unna pizza, bolle osv når du skal end i vekt. Forumet heter "mine venner", lenke øverst på siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå