Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Har en sønn på 14 mnd. Den siste uka har han sovet ekstemt mye, og natt til idag toppa det hele seg. La han kl. halv 7 igår kveld og han sov til kl. 12 idag formiddag. Hørte han på babycallen kl.7, men vet ikke om han var helt våken da, for det varte bare rundt 10-15 sekunder også var det rolig igjen. Sto selv opp kl. halv 10 og var inne og kikka på gutten, og da sov han så godt. Rundt kl. halv 11 lurte jeg på om jeg skulle vekke ham, men det ble til at jeg lot han sove og som sagt våkna han ikke før kl.12. Blid og opplagt De andre nettene og formiddagene har han sovet til 9-10 tiden. Han har ikke vært i mer aktivitet enn han pleier, men nå skal det sies at han er en veldig aktiv gutt alltid. Sitter ikke i ro mer enn maks 2 sekund om gangen. Ellers er han frisk og rask og spiser som han skal. Veldig god appetitt. Men hvorfor har han begynt å sove så mye, tro? 17, 5 time er jo ekstemt mye syns jeg. Og i tillegg var han kjempetrøtt kl. 15 idag, så da la jeg ham igjen. Sov da 1 time og 15 min. For så å legge seg kl. halv 7 igjen uten en eneste sur mine.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Blir som med økedager, bare at nå er det innhentingsdager.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #3 Skrevet 1. august 2010 Det var mye. Heldige deg om alt er bra. Jeg har to ekstremt aktive jenter(eldste mest) og eldste kan sove ca. 9 max 9,5 timer og holder det da gående hele dagen. Som durasell kaninen. Yngste sover fortsatt på dagen når hun er i bhg og sover da 30 til 60 min i tilegg til ca. 9 max 9,5 timer på natten.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #4 Skrevet 1. august 2010 "Heldige deg om alt er bra"? Kan jo være han bare henter seg inn etter ferien. Her soves det så mye i helger og ferier, og det er absolutt ikke noe feil med barna
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #5 Skrevet 1. august 2010 ) Ja skrev "Heldige deg om alt er bra" for om jeg bare hadde skrevet heldige de ville det kommet en haug med kommentarer fra andre om " det kan jo hende at det er noe annet i veien" Har du ikke funnet ut at uansett hva man skriver blir det feil?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #6 Skrevet 1. august 2010 Har selv ei jente på 3. Hun sover 13-14 timer i døgnet. Helt normalt her i alle fall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå