Gå til innhold

Trudde ikke jeg skulle skrive om dette :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men her kommer et innlegg om min svigermor, vi trudde vi hadde valgt navnet til lille gutt, men vi ombestemte oss, å svigermor sa rett ut her om dagen

Jeg kommer til å bruke lang tid på vende meg til navnet,

det er ganske vanlig navn ikke noe sært eller noe :(

det sårer litt merker jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Greit at hun er ærlig og sier hun kommer til å bruke litt tid på å venne seg til navnet. Det er ikke ensbetydende med at hun synes det er stygt. Hun sikkert sikkert bare det er litt uvanlig (selv om det ikke er det for andre)

Skrevet

Er du gravid? Litt overfølsom, kanskje? ;)

Dette er da ingenting å ta på vei for. Vi har alle forskjellig smak.

Skrevet

Er ikke gravid nei, har født.

Men synes ikke det var noe koslig sakt, kunne vel ha holdt det for seg selv det, er ganske vanlig navn, som petter,kristoffer osv ikke uvanlig.

Skrevet

Skjønner deg godt. Har selv to gutter med sjeldene navn, men ikke navn som vil komme til å sjenere dem. Vi har valgt dette helt bevisst. :)

Første ble veldig godt tatt i mot, men med nr 2 var det ikke så god respons fra svigers bla. Men gjør ikke noe, er pene navn, og navnet skjemmer ingen. :)

Ikke ta det så tungt! :)

Skrevet

Hvis dere har fortalt henne hva dere trodde gutten kom til å hete men ombestemte dere så kan det vel hende hun mente at hun kom til å bruke litt tid på å venne seg til det nye fordi hun var "programert" på det "gamle"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...