:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 alså litt mindre en Hiace, men med så stort bagarserom som mulig. skal brukes som familie bil, helst 5 seter. takk
Gjest Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Ford S--max og Volgswagen Touran er de vi har sett på med størst bagasjeplass. Men vi har sett etter bil med 2 ekstra seter, altså 7 seter.
vildejenta Skrevet 1. august 2010 #3 Skrevet 1. august 2010 Opel Zafira har et ganske stort bagasjerom som 5 seter. God å komfortabel bil å kjøre!
signe maten Skrevet 1. august 2010 #4 Skrevet 1. august 2010 Okay - da skal du få mitt tips og det er Opel Vectra! Det er en av de største stasjonsvognene. Og det er en av de beste bruktbilene til under 200 000,- http://www.vg.no/dinepenger/artikkel.php?artid=10035265 Vi kjøpte en nå for to uker siden (essentia vel og merke - men det var fordi den lå vanvittig mye under de andre i pris). Vi hadde ingen problemer med å få simo duo vogna vår inn ved å bare "klappe" den sammen. Bagasje for en uke for to voksne og ett barn. I tillegg kjøpte vi sykkelvogn (ja - du kan lure!) og gravemaskin (sånn til å sitte på i sandkassa og lempe sand med) på tur. Fortsatt plass og vi hadde ikke noe inni bilen sammen med oss - kun i bagasjerommet. Selv om vi måtte demontere vogna helt på vei hjem for å få med sykkelvogna
signe maten Skrevet 1. august 2010 #5 Skrevet 1. august 2010 Jo, også må jeg jo legge til - vi (les mannen) har kikka etter bil leeeenge for han skal være sikker. Han er helt ubrukelig og en sånn som aller helst vil ha bmw 5-serie fordi det er den peneste bilen. Men nå måtte vi ha en billigst mulig bil som er billig å kjøre og har god driftsikkerhet. Og Opel Vectra er den bilen som folk er mest fornøyd med og som er mest driftsikker. Tro meg - han har lest en hel haug med tester og artikler, han er skikkelig nøye når han går i gang Og ved å tråle finn til en hver tenkelig tid og ha oversikt over markedet er det fullt mulig å få en ordentlig, bra og billig bil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå