Gå til innhold

noen som har tips til en stor bil med stort lasterom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

alså litt mindre en Hiace, men med så stort bagarserom som mulig. skal brukes som familie bil, helst 5 seter.

takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ford S--max og Volgswagen Touran er de vi har sett på med størst bagasjeplass. Men vi har sett etter bil med 2 ekstra seter, altså 7 seter.

Skrevet

Opel Zafira har et ganske stort bagasjerom som 5 seter. God å komfortabel bil å kjøre!

Skrevet

Okay - da skal du få mitt tips og det er Opel Vectra! Det er en av de største stasjonsvognene. Og det er en av de beste bruktbilene til under 200 000,- http://www.vg.no/dinepenger/artikkel.php?artid=10035265

Vi kjøpte en nå for to uker siden (essentia vel og merke - men det var fordi den lå vanvittig mye under de andre i pris). Vi hadde ingen problemer med å få simo duo vogna vår inn ved å bare "klappe" den sammen. Bagasje for en uke for to voksne og ett barn. I tillegg kjøpte vi sykkelvogn (ja - du kan lure!) og gravemaskin (sånn til å sitte på i sandkassa og lempe sand med) på tur. Fortsatt plass og vi hadde ikke noe inni bilen sammen med oss - kun i bagasjerommet. Selv om vi måtte demontere vogna helt på vei hjem for å få med sykkelvogna :)

Skrevet

Jo, også må jeg jo legge til - vi (les mannen) har kikka etter bil leeeenge for han skal være sikker. Han er helt ubrukelig og en sånn som aller helst vil ha bmw 5-serie fordi det er den peneste bilen. Men nå måtte vi ha en billigst mulig bil som er billig å kjøre og har god driftsikkerhet. Og Opel Vectra er den bilen som folk er mest fornøyd med og som er mest driftsikker. Tro meg - han har lest en hel haug med tester og artikler, han er skikkelig nøye når han går i gang ;) Og ved å tråle finn til en hver tenkelig tid og ha oversikt over markedet er det fullt mulig å få en ordentlig, bra og billig bil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...