Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 For 3 måneder siden flyttet jeg inn i et nytt nabolag. Trives godt her og ungene er strålende fornøyd med å bo bedre enn det vi gjorde før. I dag ringte en venninne av meg og hun hadde hørt fra flere at damene i nabolaget (som jeg aldri har snakket meg) går rundt og sier at jeg flørter og legger an på mennene deres (som jeg heller aldri har snakket med) og at jeg er skikkelig løs og tøytete fordi jeg er alenemor. Ble skikkelig lei meg og nå er det bare guffent å bo her. Jeg er IKKE tøytete og jeg har aldri lagt an på mennene i gata. Og jeg skjønner ikke hvorfor de sier slikt? *lei-meg-i-dag*
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 De er jo bare misunnelige på deg som er singel og sexy vettu
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #3 Skrevet 1. august 2010 Er hun til å stole på venninna di, eller har hun noe uoppgjort med deg, og vil deg vondt med å si dette? Det er mere sannsynlig en at villt fremmede damer går å snakker om at du er tøytete om du ikke har gjort noe løsaktigt. Hva hadde hun sagt til denne dama når hun fikk høre det, hadde hun tatt deg i forsvar, det ville jeg gjort om jeg var en god veninne av deg. Rart at villt fremmede damer sier sånt, uten hold, mer sannsynlig at det er "venninna" di som er ute etter deg.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #4 Skrevet 1. august 2010 Hihi! Hadde det bare vært så vel.....:-) HI
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #5 Skrevet 1. august 2010 Høres rart ut. Hvorfor har du ikke snakket med naboene dine?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #6 Skrevet 1. august 2010 Jeg stoler 100% på henne. Hun hadde hørt det på jobb av en kollega (som jeg ikke kjenner, men som vet at vi er venninner). Godt mulig at det er "en fjær til fem høns"-syndromet, men jeg synes det er litt ekkelt.... Vil ikke at folk skal spre usannheter om meg og tro ting som ikke er sant. Og siden jeg ikke kjenner naboene så er det pinlig å spørre dem rett ut HI
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #7 Skrevet 1. august 2010 Vi har bare bodd her i 3 måneder og jeg har hatt mye besøk av familie i det siste. Og det ser ut som naboene også har hatt mye besøk og diverse sommeraktiviteter i hagene i sommer. Så det har rett og slett ikke vært tid til det. Altså det var vært nikk og "hei" over hagene, men ikke noe mer samtale enn det. HI
irisak Skrevet 1. august 2010 #8 Skrevet 1. august 2010 De er bare misunnelige fordi du er så pen vettu Vær superhyggelige mot dem(damene altså) så får de sikkert litt dårlig samvittighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå