MillaMed2 Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Er det det samme som vårdress? Jeg kjøpte en utedress til mini i vår som jeg regner med han kan bruke i høst også, frem til det blir kaldt og han må over til en litt varmere dress.
FruTB Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 En tynn dress, som er vann- og vindtett. En vårdress er helt sikkert det samme som en høstdress ja
BlåBlå Skrevet 1. august 2010 #3 Skrevet 1. august 2010 Tynn, vanntett og vindtett dress. Samme som vårdress ja.
3småtroll♥ Skrevet 1. august 2010 #4 Skrevet 1. august 2010 Kall det hva du vil;) Så lenge det er en dress uten fòr som er vind- og vannavvisende så er det bra både på høst og vår;) Jeg har prøvd div dresser opp gjennom med 3 barn, men ender alltid opp med Troll-dress med uttagbar ulldress. Den bruker vi vår og høst uten fòr og på vinteren med ullfòret. Så om du har en dress som passer så er det helt sikkert bra!
MillaMed2 Skrevet 1. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2010 3småtroll<3 : Hvor mye koster Troll dressen?
FruTB Skrevet 1. august 2010 #6 Skrevet 1. august 2010 Den koster 1400 kroner, men er på salg på familiebutikken.no nå - til rundt 900
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå