Løvinna30 Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Jeg spør: Skjer fødsel før eller etter termin? har 11 dager til termin nå. Blir det en lang og tøff fødsel? 111187 Hun svarer: 111187 : Tar desverre kun et spørsmål pr person,siden jeg har mange jeg må spå-Slik at alle får muligheten til å prøve å bli spådd. Det blir ikke en lang fødsel,jeg får opp at fødselsen tar maks 10-13 timer. Det blir en fin opplevelse. Ser at dere får et fint teppe som gave, som kommer til å bli kose pleddet til deres barn i mange ,mange år-- Lykke til.. Vi har allerede fått fire tepper av venner og familie, to av de er allerede godt i bruk og vasket flere ganger. (fikk teppene før barnet kom til verden). Fødselen tok 10-11 timer. Det var en utrolig fin fødsel. Så alt stemte på meg. Håper du vil spå meg igjen Rosene! Varm klem til deg.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 så send denne tilbakemelding på pm da om du absolutt føler for å takke henne. Vi andre driter da i om det stemte eller ikke. Og de fleste fødslene tar 10-12 timer og alle får vel et teppe i gave vel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå