Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Jeg trenger å fylle opp høstsemesteret mitt med 7,5studiepoeng. I utgangspunktet studerer jeg 1.året som grunnskolelærer 1-7trinn. Noen som veit om et fag som er 7,5 studiepoeng, 100%nettbasert, dvs også nett-eksamen, helst relatert til lærerutdanningen?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Gå inn på nks.no og eller nki.no å se. Tror de har noen.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #3 Skrevet 1. august 2010 På nki må man melde seg opp til eksamen på skoler tror jeg
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #4 Skrevet 1. august 2010 Finner bare nettbaserte som man avlegger eksamen ved skole, altså ikke på nettet.... Tok f.eks RLE i fjor, hadde da alt pr nett, også eksamen.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #5 Skrevet 1. august 2010 Ja, vet du hva, det vet jeg faktisk om:) Høgskulen i Volda er kjent for at nettilbudet deres er bra og ikke så dyrt som NKI osv. Mye for lærere der også. Sjekk det ut!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #6 Skrevet 1. august 2010 Ja, var gjennom de jeg tok RLE i fjor, men finner faktisk ikke noe annet.....
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #7 Skrevet 1. august 2010 Har de ikke noe samfunnsfag, noe historie og noe ekstra norsk der da? Mener å huske det. + ledelse av barnehager og sfo har de vel? Mye som er litt relevant?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #8 Skrevet 3. august 2010 Jeg vil også studere 100% på nett. På videregåendenivå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå