Gå til innhold

Noen som har handlet på www.target.com??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet en stelleveske der til 60 dollar. Det står at det er free shipping over 50 dollar. Vil det si gratis levering helt til Norge? Er helt grønn på å handle fra andre land over nett.

Å så lurer jeg på om det er trygt å bestille der i fra? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Free shipping gjelder nok bare innen USA.

Veldig få amerikanske nettbutikker sender i det heletatt til Norge, og de som gjør det sender iallfall ikke gratis.

Har til og med hatt veldig problemer med å få mange nettbutikker til å sende til amerikansk adresse fordi jeg ikke betaler med amerikanske kort i tillegg.

Skrevet

Frokostquiz har nok rett. Target.com sender kun i USA, ikke til utlandet. Det finner du ved å lese på siden som heter Shipping Addresses + Restrictions. Det du kunne prøvd, er å opprette en amerikansk shipping address via myusa.com eller jetcarrier.com og se om det går. Eller om du kjenner til noen som bor der og kunne tatt imot pakken og som ville sende den videre til deg. Problemet kan foreløpig være som frokostquiz sa, at de ikke alltid aksepterer kreditkort fra utlandet.

Ellers ville jeg si at det er sikkert veldig trygt å handle på target.com. Jeg har ikke gjort det, men har handlet mye i butikken i mange mange år og har alltid vært superfornøyd med produktene og servicen.

Skrevet

Et tips er å lette på finn.no for den stellevesken; mange amerikanere som bor her i Norge og som tar med mye fra USA når de flytter hit og/eller kommer tilbake etter besøk hjem. Også kan du sjekke ebay.com - mange flere selgere er villige til å sende til utlandet, særlig om du spør dem pent på forhånd, før du legger inn et bud. Dét er noe jeg har gjort MYE av, og det fungerer veldig bra.

Skrevet

Jeg har handlet masse fra target.com, men da bodde jeg riktignok i USA. Free shipping gjelder kun i USA, og de sender ikke utenlands. Men hvis du registerer deg hos Jetcarrier vil du kunne få varene dine sendt til videre til Norge.

Target.com godtar forresten utenlandske kort, jeg brukte mitt norske kort der når jeg shoppet online.

Ps: babyutstyr og stellevesker er myyyyye billigere i USA enn i Norge. Det meste jeg kjøpte der borte selges for tredobbel pris her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...