Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Selv må jeg si det blir det om hun som hadde ei svigermor som syntes det var så fælt at ungen hadde bare tørre brødskiver å spise (de var på tur et eller annet sted og matpakka hadde tatt slutt eller noe sånt). Svigermora tok da brødbiter inni munnen og fuktet dem i eget spytt før hun gav dem til ungen. Kommer aldri til å glemme det, syntes det var driiiitekkelt!!!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Sametrusen, hun som hadde kreft og hadde 4 mndr igjen å leve, hun som fortalte hun ventet firlinger(som de hadde "klart" på den naturlige måten), og 3 innlegg som direkte mobbet meg!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #3 Skrevet 1. august 2010 En som hadde uhelbredelig kreft og skulle dø, og ønsket innspill til hvordan hun kunne ta farvell med dattern sin. Mener at nicket var Lionkitten e.l. Husker innlegget godt for jeg synes at det er grusomt å lese om foreldre som skal dø fra ungene sine, og fordi det var mange som ikke trodde på at det hun skrev var sant, så det ble mye hetsing for å si det sånn.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #4 Skrevet 1. august 2010 Hun med mannen som hadde parkert bilen i en garasje, men ikke husket i hvilken garasje. Eller noe slikt? Det var iallfall en hysterisk morsom tråd:-) Og hun som skulle selge en undulat og fikk svar fra en gær`n undulat-dame-med-katt. Hoho! :-)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #5 Skrevet 1. august 2010 Husker at det var en hysterisk morsom tråd her da jeg var gravid med første, den gikk på hva mennene hadde gjort da damene begynte å merke at fødselen var på gang og under fødselen osv. Husker jeg lo så mye at tårene trillet. En fortalte noe om at da fødselen startet så hadde hun ikke pakket sykehusbagen enda, så mannen skulle gjøre det for hun, og da hun åpnet bagen på sykehuset lå¨det et Kenippbrød i baggen. Hehe...jeg syns jeg ser det for meg!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #6 Skrevet 1. august 2010 Vil veldig gjerne ha en slik tråd igjen, kjenner jeg ble i utrolig godt humør og måtte le høyt bare av kneippbrødet:)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #7 Skrevet 1. august 2010 Må ikke glemme sebra-trusa da Hoho, ser enda for meg den lettere tilbakestående mannen med sebratruse og knekk i knærne. Og den lettere hysteriske dama som var redd for ham.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #8 Skrevet 1. august 2010 Jeg glemmer aldri hun som var ikke sikkert hun ville ha flere barn (hadde en jente som hun var så forelsket i), men til slutt så bestemte hun og mannen å få et barn til. Ett. Og hun ble gravid med tvillinger og tok abort fordi de ønsket seg bare ett barn til. Jeg syntes det var så vondt å lese, både fordi jeg hadde nettopp blitt gravid og tenkte mye på barnet jeg hadde mistet før i dødfødsel, og fordi hun dama fikk det så vanskelig etterpå. Tråden ble til slutt slettet av moderator fordi hun ble hetset så mye. Husker også så godt da tillab forsvant, hennes innlegg om de som hadde (bak)snakket henne til svigerfamilien eller noe i den duren.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #9 Skrevet 1. august 2010 ... og grunnen til at jeg husker det med tillab er at jeg hadde nettopp truffet henne irl og syntes hun var en så grei dame. Synes det som skjedde henne her var helt forferdelig. annie 20:30
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #10 Skrevet 1. august 2010 Jeg husker best tragediene jeg da. De som mistet sine kjære.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #11 Skrevet 1. august 2010 Husker godt sametrusen under sengen Lo også godt av en tråd hvor folk fortalte om ting de hadde misforstått som barn, og ikke klart oppklare for seg selv før de var godt voksne. Var alt fra sangtekster til betydningen av give-me-five og Come-on-ketshup. Så var det selvfølgelig tråden med rare ting mannen sa eller gjorde i forbindelse med fødselen, var flere hysterisk morsomme der.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #12 Skrevet 1. august 2010 Husker tråden Gulesider hadde for ikke lenge siden om at noen hadde lest her inne at hun var gravid og skulle gifte seg og "sladret" til familien. Hun ville selvsagt anmelde dem for brudd på taushetsplikten.. priceless!!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #13 Skrevet 1. august 2010 Husker veldig godt en heftig debatt her inne om navnet til Alva's datter.. haha, er det mulig??
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #15 Skrevet 1. august 2010 Noen som husker hva kneipbrød-tråden het? Kunne godt tenke meg å få opp den igjen. Husker og jeg lo godt når jeg leste om han som pakket en kneip i fødebaggen.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #16 Skrevet 1. august 2010 Om jeg ikke husker feil så pakket han en hel kneip og èn g-streng, og ingen til annet
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #17 Skrevet 1. august 2010 Den dama som hadde 3 retters (eller var det 5 retters) i en barnebursdag pga av at barnet hadde gourme tendenser;) Hun hadde i samme slengen regnet ut hvor mye hele greia kostet ink hvor mye det kostet og vaske opp etterpå Husker jeg lo så jeg grein;) Det var så mange rare detaljer i den historien at det var helt rart. Har en mistanke om at det var samme dama som holdt brannøvelse for ungene sine midt på natta.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #18 Skrevet 1. august 2010 Bilen som var parkert i feil garsje og frorsvunnet- ? Det om eggene som fløt og ikke fløt:D Sebratrusemannen, samtrusen:D men det beste måtte være brusdagselskapet, med hyllebærblomst saft og sønnen på 5 år med gormekokk tendenser:)
Gjest Skrevet 1. august 2010 #19 Skrevet 1. august 2010 Jeg har tydelivis gått glipp av all morroa. Men har i hvert fall fått med meg sametrusa, bilen i feil garage og undulat-katte-damen
Gjest Skrevet 1. august 2010 #20 Skrevet 1. august 2010 Og la oss ikke glemme tråden om runketeltet! Jeg og mannen min hylte av latter (jeg leste det høyt for ham)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #21 Skrevet 1. august 2010 Jeg husker en tråd fra da BIM var helt nyetablert, våren 2000, da medlem nr 1000 skulle kåres og få en barnevogn med fullt utstyr eller noe sikt. Da tok det helt av, de som hadde registert seg fra før ble dritsure for at de ikke kunne være med i trekningen. Konspirerte og la planer om dobbeltregistrering osv. Hormonbomer, hele gjenger. Neppe fler eenn jeg som husker den der... "Forumet" besto forresten av en eneste lang tråd den gang, og jordmor Siri svarte alle personlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå