ninavettu Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 heisan folkens =) da jeg var gravid i 2008 laget jeg en profil her inne... det er jo en god stund siden og går jeg inn nå så står det jeg er gravid i 30 uke osv... har prøvt å slette den gamle.. har leitet etter en plass jeg kan føre opp at han snart er 2 år og at jeg er gravid på ny.. hadde vært kjekt å fått uke til uke på ny... Er det noen som vet hva jeg skal gjøre?? har til og med prøvt å slette profilen men det vil den ikke la meg gjøre.. hahaha
Gjest mphs Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Det ser ikke ut som det går lengere på min heller. Jeg har forandret på den før da jeg ventet nr.2, men det er nå over 2 år siden. Da kunne jeg gå inn på rediger profil. Men som jeg skrev det går ikke nå. Enda en feil på sidene sikkert.
Mrs Smith Skrevet 1. august 2010 #3 Skrevet 1. august 2010 Gå inn på "din egen side" videre på "brukerinformasjon" , mener du kan endre da...
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 1. august 2010 #4 Skrevet 1. august 2010 Du går inn på "din egen side" og trykker på "brukerinformasjon" som ligger i den blå linja over der det står "din egen side" i store, fete bokstaver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå