Gå til innhold

Kongsberg og distriket rundt


Dette er lykken på jord!

Anbefalte innlegg

Er vi flere gravide som har lyst til å få til et treff i Kongsberg?

 

Selv bor jeg i Kongsberg og venter andremann i januar.

Hadde vært hyggelig å bli kjent med flere gravide.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy!

Vi får sikkert med flere etterhvert.

Hvem er dere sånn kort?

 

Jeg er 27 år, bor på Raumyr, jobber som lærer og har en gutt på 6 år fra før.

 

Når det gjelder et treff, så går det jo an å lage et og legge ut på "treff Buskerud".

Jeg slenger ut en forslag, også håper jeg dere gjør det samme :)

 

Onsdag 25. august?

Jonas B.? Peppes? (Jonas B. har god mat, Peppes har syyykt stooore iser MED kake!!! :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tid?

19:30?

Så er de søte små lagt, for de som har små barn hjemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det passer fint for meg med onsd. 25 aug. kl 1930. For meg er det akkurat det samme hvor vi går, Jonas B eller Peppes høres fint ut. Jeg er 29 år, jobber som rådgiver i Kongsberg og bor på Gamlegrendåsen. Blir artig å treffe andre her som også er gravide, gleder meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres hyggelig ut!

Da setter jeg av den 25. til treff.

 

Jeg er 30, og venter førstemann i januar.

Bor på Raumyr og jobber på næringsparken.

 

Gleder meg til å treffes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lagt ut et treff på siden.

Hvem tar ansvar for å reservere bord til oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Jeg kunne godt tenke meg å være med på treff onsdag 25. august.Har lenge håpet på at det skulle bli noe i Kongsberg.

 

Jeg er snart 27 år og venter første mann.Er bosatt på gamlegrendåsen med mann og er reservemamma for en på 10år.

Har termin 28.11

Lenke til kommentar
Del på andre sider