Gå til innhold

Kongsberg og distriket rundt


Dette er lykken på jord!

Anbefalte innlegg

Er vi flere gravide som har lyst til å få til et treff i Kongsberg?

 

Selv bor jeg i Kongsberg og venter andremann i januar.

Hadde vært hyggelig å bli kjent med flere gravide.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy!

Vi får sikkert med flere etterhvert.

Hvem er dere sånn kort?

 

Jeg er 27 år, bor på Raumyr, jobber som lærer og har en gutt på 6 år fra før.

 

Når det gjelder et treff, så går det jo an å lage et og legge ut på "treff Buskerud".

Jeg slenger ut en forslag, også håper jeg dere gjør det samme :)

 

Onsdag 25. august?

Jonas B.? Peppes? (Jonas B. har god mat, Peppes har syyykt stooore iser MED kake!!! :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tid?

19:30?

Så er de søte små lagt, for de som har små barn hjemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det passer fint for meg med onsd. 25 aug. kl 1930. For meg er det akkurat det samme hvor vi går, Jonas B eller Peppes høres fint ut. Jeg er 29 år, jobber som rådgiver i Kongsberg og bor på Gamlegrendåsen. Blir artig å treffe andre her som også er gravide, gleder meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres hyggelig ut!

Da setter jeg av den 25. til treff.

 

Jeg er 30, og venter førstemann i januar.

Bor på Raumyr og jobber på næringsparken.

 

Gleder meg til å treffes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lagt ut et treff på siden.

Hvem tar ansvar for å reservere bord til oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Jeg kunne godt tenke meg å være med på treff onsdag 25. august.Har lenge håpet på at det skulle bli noe i Kongsberg.

 

Jeg er snart 27 år og venter første mann.Er bosatt på gamlegrendåsen med mann og er reservemamma for en på 10år.

Har termin 28.11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er greit vil jeg også gjerne være med, selv om jeg har termin en del før dere andre. Vår lille gutt skal komme i midten av september, har også ei jente på snart 2år. 28år, bor på åsen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på treff :) jeg har en sønn på 3 år fra før, å har termin 25 januar ;) jeg jobber i barnehage på Åsen, men bor i lampeland da vi akkurat har bygget hus der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Da har jeg påtatt meg ansvaret for å bestille bord til oss påGundersen onsdag 25.08 klokken 19:30.Jeg bestiller bord til oss på mandagen.Hvis noen har en formening om hvor mange jeg skal holde av plass til så sier jeg ja takk til å få høre fra deere.Kommer til å reservere bord under navnet BIM.

Håper så mange som mulig vil komme for å bli kjent med alle oss andre gravide i Kongsberg.

 

Hilsen Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så hyggelig å høre at flere bor på Gamlegrendåsen :-) Kanskje vi kan trille turer sammen når babyene er kommet! Jeg blir iallefall med på Jonas B. den 25 august. Har veldig lyst til å bli kjent med flere her i byen, siden jeg bare har bodd her et år :-) Da sees vi!! Hilsen Ingerid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Da har jeg reservert bord på Gundersen onsdag 25.08 klokken 19:30 til 20 stk.Håper så mange som mulig vil komme.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...