Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Så tar i mot alle forslag med stooor takk
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 - kylling og pastasalat med hvitløksbrød - pannekaker - svinekjøtt med sursøtsaus og ris - fajitas med kylling - pitabrød med kjøttdeig og salat - wienerschnitzel - grillet fylt sjampijong og tomater.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #3 Skrevet 1. august 2010 - Skinke pai - Utrolig lett å lage ! - Kyllingsalat - Quesedilla ( UTROLIG godt!!!!) Søk på matprat.no eller google det. - Meksikans gryterett - Kjøttdeig og spagetti - Hjemmelaget hamburgere - Skinkestek og ovnsbakte potetskiver. Håper noe falt i " smak"
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #4 Skrevet 1. august 2010 Tusen takk for supre tips :-) Kjente jeg ble sulten når jeg leste alt dette ;-)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #5 Skrevet 1. august 2010 Cottage pie (kjempegodt!) Bakt potet med baconfyll (steik baconog lauk saman, hell over matfløyte) BLT-sandwich Gresk salat, med masse krutongar og fetaost Kanel- og ingefærsuppe (fins oppskriftar på nett) med kikerter
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #6 Skrevet 1. august 2010 Quesedilla virket kjempe spennende :-) Skal definitivt prøve dette :-) HI
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #7 Skrevet 1. august 2010 Kanel og ingefærsuppe hørtes også kjempe godt å spennende ut :-) Skal prøves :-) Tusen takk :-)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #8 Skrevet 1. august 2010 17.56 her.. Min oppskrift på quesedilla : Vanlig tortilla lefser ( Eller de med et hint av hvitløk ) Vanlig brelett smør på den ene halvdelen.. Bare litt.. Åsså på den andre halvdelen bruker jeg tine kremost og smører på.. Her kan du ha på masse Så har jeg på en del mais. Pølse ( chorizo pølse ) tror det skrives slik Også bruker jeg Kavli jalapeno ost.. 2 stk på hver lefse.. Åsså litt vanlig norvegia ost oppå.. Så pakker jeg de sammen.. Slik at jeg bretter inn sidene, og de andre oppå.. Så slenger jeg de i ovn på 200 gr, til jeg ser de er gylden oppå Bruker forresten litt revet ost oppå tortillane i ovn, da ser jeg når de er ferdige Ble litt knudrette skriving dette... Men håper du forstår:)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #9 Skrevet 1. august 2010 Beste tips jeg har er å droppe alt av kaker og snop noen dager og i tillegg ta en løpetur eller en lengre gåtur. I 4 dager spiser du bare havregrøt. Etter de 4dagene kommer du ikke til å være matlei mer ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå