Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Jeg vil helst ikke si fornavnet i frykt for å gjenkjennes. Louise skal uttales lois. Fint eller ikke?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Liker generellt ikke mellomnavn da Men jeg synes Louise blir litt som Andrè. Det passer til alle navn, og er veldig veldig mye brukt.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #3 Skrevet 1. august 2010 Datteren min heter det til mellomnavn, men vi uttaler det "Luis" da. Jeg liker det kjempegodt.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #4 Skrevet 1. august 2010 Louise som mellomnavn er superharry. Men tipper du er litt harry, hvis du har så spesielt fornavn på ungen at det kan gjenkjennes... Sahvahnnah kanskje?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #5 Skrevet 1. august 2010 Jeg synes Louise er nydelig, og slett ikke harry. Datteren vår heter Malou, som kommer fra Marie-Louise. Vi sier Malo, fordi Loise uttales slik som du sier, Lois. Ihvertfall i Frankrike...Martha-Louise uttaler også Louise som lois.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #6 Skrevet 1. august 2010 "Louise som mellomnavn er superharry. Men tipper du er litt harry, hvis du har så spesielt fornavn på ungen at det kan gjenkjennes... Sahvahnnah kanskje?" Du virker ikke som et særlig sympatisk menneske. Tipper du ikke har det så godt med deg selv.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #8 Skrevet 1. august 2010 Det er kjempe fint!!! Sofie og Louise er de fineste mellomnavnene til jenter!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #9 Skrevet 1. august 2010 Jeg liker Louise kjempegodt, men ikke når det uttales Lois. Jeg synes det er finest når det uttales Loise.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #10 Skrevet 1. august 2010 Ja jeg syns Louise er vakkert som mellomnavn. Emma Louise f.eks. Og til deg lenger oppi her som slang drit til Hi. ¨Det skrives Savannah. Og det er forresten ikke et harrynavn. Ville ha det til lille men fikk ikke lov av den bedre halvdel.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #11 Skrevet 1. august 2010 Liker det veldig godt, faktisk så godt at datteren min har det som mellomnavn.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #12 Skrevet 1. august 2010 Jeg har det veldig godt med meg selv, føler meg bedre enn harryfolk. Det er ikke noe sympatisk trekk, det er jeg enig i. 18:18
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #13 Skrevet 1. august 2010 HI her. Fornavnet vi vurderer er ikke Savannah, men Astrid. Jeg føler ikke at vi er noe harry, egentlig, men enkelte har vel alltid behov for å dømme. Louise vil bli oppkalling etter lillesøsteren til mannen min som døde før hun fylte ett år.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #14 Skrevet 1. august 2010 Jeg syns det er fint og jeg heter det selv! Jeg uttaler navnet mitt Loise, altså brukes e`n til slutt.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #15 Skrevet 1. august 2010 Du tok ikke sarkasmen med å skrive det med ekstra mange h-er, slik harryfolk gjør?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #16 Skrevet 1. august 2010 2103 her Astrid Louise. Syns det var fint jeg! Og nydelig at dere kaller opp lillesøsteren til mannen din. Astrid er et flott og sterkt navn også som ikke henger på alle. Kall barnet for Astrid Louise du.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #18 Skrevet 2. august 2010 Astrid er nydelig! Får jeg en datter til vil jeg gjerne bruke det (mormoren min het det) Louise er kanskje fint, men her har svigermor Louise som mellomnavn og har flere ganger klaget høyt og tydelig over at ingen av barnebarna har fått det navnet... Ikke veldig aktuelt her, nei... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå