Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #5 Skrevet 1. august 2010 var ikke fint nei,høres ut som et hjemmesnekra navn...
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #6 Skrevet 1. august 2010 Jeg synes det var et pent navn! Men jeg liker ikke de typisk norske navnene heller da! Ofte føler jeg litt mer "eksotiske" navn bør passe sammen med etternavnet barnet skal ha. Adina Hansen eller Adina Olsen klinger jo ikke sååå lekker
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #7 Skrevet 1. august 2010 Datteren til Monajenten heter jo det, så nå har dere snart henne på nakken..!! Syns forøvrig det er grusomt jeg også
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #8 Skrevet 1. august 2010 Høres ut som noe du får billig på polet.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #11 Skrevet 1. august 2010 Datteren min heter Andrine. Adine høres ut som en barne-versjon av navnet, altså en unge som ikke har lært seg å uttale Andrine ordentlig. Men man blir jo vant til alt.... Det er laaaangt fra det verste jeg har hørt!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #13 Skrevet 1. august 2010 Adine var ikke så fint syns jeg. Liker mye bedre Adeline.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #15 Skrevet 1. august 2010 Det var litt fint, men syns min jentes navn aline er finere
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #17 Skrevet 3. august 2010 Adine liker jeg ikke,men Adina syns jeg er veldig fint.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #18 Skrevet 3. august 2010 Jeg syns det er fint. Men jeg vet om ei jente som heter det og hun ser ut og ønsker at hun var en gutt.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #19 Skrevet 3. august 2010 Kjenner ei lita tulle som heter Adine jeg I starten syntes jeg navnet var rart, stygt osv.. Men nå som jeg er vandt til navnet, og har fått "smakt" bedre på det, så synes jeg ikke det er så ille jeg
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #20 Skrevet 3. august 2010 P.s.: Eneste nedturen med det: "Dine" er tyrkisk ord for "Gal"
Monajenten Skrevet 3. august 2010 #21 Skrevet 3. august 2010 Smaken er som baken, jeg syns Andrine høres ut som et navn med for mange bokstaver;-) Men vet om en jente som heter det og hun er nydelig, så det har jo stort sett alltid noe med hva man er vant til. Da datteren min ble født, var det bare 34 stk i Norge som het Adine. Jeg liker det fordi det er lett å uttale og er rett fram, men likevel ikke som mange som heter det. Bedre enn Chaspher liksom:-) Det er ihvertfall bare én Adine i klassen hennes;-) Vet kun om en til, og hun er 14 år. Dumpet tilfeldigvis borti en blogg og der var det en som het det.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #22 Skrevet 3. august 2010 ja de fleste småord i navn betyr vel ett eller annet humbugg på ett eller annet språk.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #23 Skrevet 3. august 2010 Jeg veit av 3 hester som heter Andrine.. Så for meg er det navnet kun et hestenavn.. Men smaken er som baken, som Monajenten sier! :-)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #24 Skrevet 3. august 2010 du vet om 3 hester som heter andrine og derfor er adine et hestenavn...?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #25 Skrevet 3. august 2010 Var flere som skulle ha det til at Andrine var så mye finere, litt lengre oppe her. Var bare det. Jeg synes Adine er finere enn Andrine så!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå