*Rutletutt* Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Kunne tenke oss på kino en formiddag/ettermiddag i ferien, men da må jo 3-åringen være med...men går det greit tro? Hun er gladi tv, men det blir kanskje litt "mye" med en hel kino-film? Noen som har vært på kino med så små? Største var på kino for første gang når han nærmet seg 5. Serat Shrek går nå, men den er jo 7-års aldersgrense, kommer hun ikke inn da? Hun har sett de andre Shrek.filmene, så med mindre denne er ekstremt mye skumlere, skal ikke det være noe problem for henne å se den...
Makkapakka Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Kino med 3 åring går nok greit. Gikk greit med vår viltre 2 1/2-åring i alle fall. MEN, er det 7 års grense kommer hun ikke inn. Barn MÅ være min. 4 år for å gå inn på 7 års film. Filmen du evt. må ta henne med på må ha grense "tillatt for alle". Tror det har noe med at filmene kan være skumle + at på 7 års film kan det jo være større barn også. Tror de ønsker å ha det rolig i salen osv da. Ikke sikkert alle kinoer følger disse reglene da. Går jo ann å ringe på forhånd å spørre eller noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå