Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Jeg vil ikke vite hva kjønnet er. Så derfor vil jeg finne jente og guttenavn. Jente navn er bestemt: Leah Helen. Jeg er usikker på guttenavn, vil ha dobbelt navn siden første har det. Har tenkt Alvin, men som sagt, vil ha dobbelt navn så må finne noe som passer til Alvin. Eller noen andre gode forslag, hvis noen har.. Vil ikke ha noe som er alt for vanlig
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #3 Skrevet 1. august 2010 "Vil ikke ha noe som er alt for vanlig :)" Og derfor velger du Leah??
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #4 Skrevet 1. august 2010 Nathaniel Emrik / Emric Matheo Emilian Milian Ric Ulrik Casper Oliver Oskar Veldig pent navn dere har funnet til evt. jente, forresten
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #5 Skrevet 1. august 2010 Leander ? Tenkte at du kanskje syns det er et pent navn, siden du liker Leah. Emanuel Eliah Elian Edias Kelvin
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #6 Skrevet 1. august 2010 ja, derfor velger jeg Leah, det er sikkert vanlig for deg. Men i min omkrets er det ingen som har det navnet, så derfor er det ikke helt vanlig.. Er ikke mange her som bruker det
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #8 Skrevet 1. august 2010 Tusen takk for forslag.. : ) Og takk, jeg syns jentenavnet er kjempe fint ^^
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #9 Skrevet 1. august 2010 Leander ja, det var i grunn ganske fint mange fine forslag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå